Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Comunicarea pe Facebook: 4 greseli ce trebuie evitate

Tags: facebook, greseli facebook, utilizare social media, companii, promovare facebook

Tot mai multi antreprenori devin constienti de faptul ca social media este un canal de comunicare foarte important, ba chiar unul pe cale sa devina esential. Dar comunicarea pe retele sociale online nu este atat de simpla precum pare.
Intretinerea unei pagini de brand pe Facebook presupune nu doar multa munca, dar si multa atentie pentru evitarea unor greseli care pot afecta reputatia companiei.
Iata careva dintre aceste greseli si cum pot fi ele evitate.

1. Ignorarea paginii de Facebook
Odata ce ati creat o pagina de Facebook a companiei, trebuie sa fiti activ pe ea pentru a atinge obiectivele social media pe care le aveti in vedere. Daca nu postati cu regularitate, veti da senzatia ca sunteti dezinteresati si va veti pierde baza de fani. Asa ca, alocati zilnic o anumita perioada de timp in care sa postati continut menit sa atraga atentia fanilor si sa-i transforme un clienti. De asemenea, aveti grija la mesajele spam si comentariile gresite.

2. Incalcarea regulilor
Facebook nu este o retea fara stapan, asa ca nu puteti face ce si cum vreti. Trebuie sa va supuneti anumitor tremeni si conditii. In cazul in care le incalcati, Facebook va poate sterge contul. Cele mai frecvente incalcari ale regulilor tin de utilizarea unui nume obscene sau care sunt protejate de drepturile de autor. De asemenea, sunt interzise injuraturile, amenintarile si postarea pe alte pagini a unor mesaje abuzive ori a unor oferte de vanzare.  

3. Spamming-ul
Ganditi-va la pagina de Facebook ca la interfata magazinului vostru. Ce fel de impresie vreti sa creati? Vreti sa fiti perceputi drept cei care se lauda mereu cu produsele si ofertele lor sau vreti ca oamenii sa vada ca dincolo de brand se afla tot oameni?

Folositi-va de experienta si expertiza voastra pentru a le oferi fanilor informatii interesante, care sa le fie de folos, oferiti-le un continut de care sa se bucure. Printre ele includeti ofertele si produsele voastre, insa atentie sa nu deveniti spammer. Tineti cont de faptul ca motivul principal pentru care oamenii acceseaza Facebook nu este acela de a face cumparaturi, ci de  a socializa.

4. Neglijarea feedback-ului
Fanii de pe Facebook pot fi cei dintai promoteri ai brandului sau cei mai inversunati dusmani, daca ii ignorati. Raspundeti deopotriva multumirilor si nemultumirilor. A oferi feedback fanilor este in primul rand o dovada de respect si de apreciere a faptului ca au alocat o parte din timpul lor companiei voastre.

Nu stergeti comentariile negative. Profitati de ocazie pentru a incerca sa intoarceti criticile in favoarea voastra si pentru a face din utilizatorul nemultumit un potential client. Raspundeti, rapid, concis si politicos. Aratati in ce fel veti remedia problema sesizata si chiar oferiti-i clientului un discount pentru neplacerile create. Ba chiar puteti ridica miza, spunandu-i respectivului client ca doriti sa il contactati telefonic pentru a va asigura ca problema sa este solutionata corespunzator.  
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 2 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016