Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum monitorizam eficienta brandului

Tags: social media, feedback, consumatori, facebook, brand, audienta tinta, monitorizarea eficientei, interactiune, fani

Pentru a construi o imagine solida brandului, este important sa atragi audienta tinta dar si sa te deosebesti de celelalte mii si mii de alte branduri de pe piata. Iti prezentam in continuare patru metode de masurare si monitorizare a eficientei din mediul online.
1. Reusesti sa atragi fani si sa le mentii interesul ridicat?
Pentru a avea succes, un brand trebuie sa construiasca relatii autentice cu consumatorii, sa le trezeasca interesul si sa ii determine sa se implice in mod activ. In acest scop sunt extrem de utile retelele de socializare, deoarece iti permit sa vezi nivelul de implicare al fanilor.
 
Spre exemplu, compania franceza de telefonie Orange a cerut fanilor sai de pe Twitter sa isi faca publice planurile de vara printr-un tweet. Apoi, fiecare mesaj era inregistrat folosindu-se un efect special voice-over si era postat pe blogul companiei. Aceasta campanie a generat mult trafic si a permis fanilor Orange sa se identifice cu mesajul de brand dar si sa interactioneze cu brandul.
 
2. Adaugi valoare conversatiilor?
Este important sa creezi continut de calitate, care sa starneasca interesul cititorilor si sa ii determine sa il distribuie mai departe.

Spre exemplu, compania americana Healthy Choice a pus la dispozitia fanilor de pe Facebook un cupon in valoare de 75 de centi, a carui valoare crestea odata cu numarul de fani. In doar cateva saptamani, pagina de brand a castigat peste 10.000 de fani noi si 60% dintre fanii noi au decis sa se aboneze la newsletter-ul companiei. Oferind ceva de valoare consumatorilor, compania a reusit sa creasca nivelul de engagement si sa intareasca imaginea brandului.
 
3. Monitorizezi feedback-ul primit?
Un brand nu poate creste si nu poate fi eficient daca nu stie ce anume functioneaza si ce nu. Feedback-ul este usor accesibil si poate fi utilizat pentru corectarea problemelor imediat ce apar.

Spre exemplu, compania americana U-Haul a avut mult de pierdut de pe urma unui singur tweet care nu a fost luat in considerare. Un blogger cu peste 21.000 de fani a postat un tweet despre experienta negativa avuta, iar in doar cateva ore, compania a pierdut mii de dolari si si-a deteriorat imaginea pe termen lung, pentru simplul motiv ca nu a inteles puterea consumatorului din ziua de astazi. Pentru a nu pati acelasi lucru, este important sa monitorizezi feedback-ul consumatorilor.
 
4. Site-ul sau blogul companiei ii determina pe consumatori sa se implice activ?
Nu este de ajuns sa ai un site sau un blog. Pentru a avea succes, trebuie sa ii convingi pe oameni sa revina iar si iar pe acel site. Consumatorii nu sunt neaparat interesati sa revina pe un site fiindca acesta arata bine din punct de vedere estetic, ci isi doresc sa simta ca cineva ii asculta cu adevarat. Daca vei interactiona in mod direct cu consumatorii, acestia vor fi mult mai dispusi sa revina pe site.

Sursa: Mashable
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016