Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum sa iti optimizezi site-ul pentru Pinterest

Tags: pinterest, optimizare site, pin it, promovare produse, imagini

Pinterest a devenit intr-un timp relativ scurt una din cele mai populare retele de socializare. Insa cum poate fi utilizat intr-un mod cat mai eficient de catre brandurile care vor sa isi promoveze produsele si serviciile si sa castige noi clienti?
In primul rand, trebuie luat in considerare faptul ca Pinterest este un site destinat explorarii si descoperii de noi interese. Insa si mai important de retinut este faptul ca Pinterest genereaza mai mult trafic pe site-urile utilizatorilor decat YouTube, Google+ si LinkedIn la un loc.
 
Cand se afla pe Pinterest, utilizatorii sunt in permanenta cautare de noi informatii si continut interesant, iar intregul continut postat pe Pinterest trimite utilizatorii catre link-urile sursa. Acest lucru inseamna ca Pinterest poate reprezenta o sursa importanta de trafic pentru site-uri.
 
Iata cateva moduri prin care va puteti personaliza si optimiza site-ul pentru a primi mai mult trafic prin intermediul Pinterest:
 
1. Prioritizarea imaginilor relevante de pe site. Pinterest este un site extrem de vizual, imaginile fiind cele care ies in evidenta. Asigurati-va ca toate paginile si postarile de pe website au imagini atractive si relevante, care sa poata fi adaugate cu usurinta pe Pinterest.
 
2. Adaugati un buton “Pin It” pe site sau blog. Asa cum probabil aveti deja butoane pentru Facebook Like si Google +1, este indicat sa adaugati si butonul de “Pin It”, pentru a le permite vizitatorilor sa distribuie continutul prin intermediul Pinterest.
 
3. Adaugati cate un buton “Pin It” pentru fiecare produs in parte. Pinterest poate atrage trafic catre produsele afisate pe site, asadar asigurati-va ca ati integrat butonul “Pin It” pentru toate produsele sau serviciile oferite, pentru a incuraja partajarea acestora pe Pinterest.
 
4. Includeti link-uri catre Pinterest pe celelalte retele de socializare. Adaugati link-uri catre contul de Pinterest pe celalalte retele de socializare: Facebook, Twitter, Google+, permitandu-le astfel fanilor deja existenti sa va gaseasca cu usurinta.
 
5. Optimizati continutul de pe site pentru Pinterest. In afara de integrarea butonului “Pin It”, brandurile pot alege sa isi optimizeze continutul de pe site, pentru a il face mai atractiv si mai usor de “pin-uit”. Urmariti ce fel de continut prefera audienta dvs. tinta pe Pinterest si oferiti-le continut asemanator.  
 
6. Fiti cat mai activi pe Pinterest. Asemenea celorlalte canale social media, Pinterest se bazeaza pe dezvoltarea unei comunitati de fani si participarea activa in cadrul acesteia. Adaugati cat mai mult continut nou si interesant, comentati si interactionati cu audienta tinta si cu celelalte branduri.

Sursa: ClickZ
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016