Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Iata si prima campanie de marketing pe Pinterest

Tags: pinterest, campanie de marketing, femei

Un lucru este important sa retinem despre Pinterest, si anume acela ca poate atrage un trafic urias catre site-ul nostru, mai ales daca targetam femeile, aflam pe famousbloggers.net. Asadar, ce ziceti de o campanie de marketing pe Pinterest?
Ideea a fost pentru prima data pusa in practica de agentia media israeliana Smoyz care a conceput o campanie pentru firma Kotex (un brand de produse pentru igiena intima), campanie care a constat in studierea posturile mai multor femei si identificarea obiectelor care le inspira pe acestea. Acestea obiecte au fost sursa de inspiratie pentru crearea unor obiecte personalizate de catre reprezentatii agentiei.

Prima campanie publicitara pentru Pinterest

Kotex a identificat 50 de femei carora le-a urmarit activitatea pe reteaua de socializare. Participantele la campanie, pentru a primi direct la usa cadouri personalizate, au trebuit doar sa posteze imagini cu acestea pe panoul contului lor. Initiativa a generat peste 2.200 de interactiuni pentru imaginile postate pe cele 50 de conturi. Vestea s-a raspandit si pe alte site-uri, ca Facebook, Twitter si Instagram.
 
Smoyz a fost agentia care a administrat si monitorizat campania pe Pinterest. Pentru a vedea cat de eficienta a fost aceasta, urmariti filmuletul de mai jos:
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0