Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cum se transforma fanii in clienti pe retelele de socializare
Tags: social media, conversie, fani, clienti, facebook
Castigarea de noi clienti prin intermediul canalelor social media nu este atat de facila pe cat am fi tentati sa credem. Daca ar fi sa ne intrebam noi pe noi insine "De ce as vrea sa interactionez cu un brand pe Facebook?", cu siguranta raspunsul nu va fi "Pentru a putea sa cumpar diverse de la el". Asa se intampla si in cazul clientilor nostri.
Castigarea de noi clienti prin intermediul canalelor social media nu este atat de facila pe cat am fi tentati sa credem. Daca ar fi sa ne intrebam noi pe noi insine "De ce as vrea sa interactionez cu un brand pe Facebook?", cu siguranta raspunsul nu va fi "Pentru a putea sa cumpar diverse de la el". Asa se intampla si in cazul clientilor nostri.
Consumatorii vad social media ca pe acel instrument al unui brand care ofera suport clientilor in vederea unei achizitii oferind informatii legate de produse in faza de pre-vanzare, dar si ca pe un suport in faza de post-vanzare, explica entrepreneur.com.
De cealalta parte, brandurile spun ca utilizeaza Facebook pentru a interactiona cu clientii lor, insa marea lor majoritate se asteapta ca rezultatele actiunilor social media sa se gaseasca imediat si proportional in vanzari. Ei bine, lucrurile nu stau chiar asa. Este gresita ideea ca fanii de pe Facebook constituie acelasi tip de audienta precum in cazul celei din campaniile de email marketing de exemplu. Un like nu inseamna si o achizitie.
Totusi, asta nu inseamna ca nu se pot obtine deloc conversii sau ca nu se poate crea o baza de clienti utilizand social media, ci ca motivul principal pentru care clientii se afla pe retelele sociale nu este acela de a cumpara diverse lucruri.
Pentru a avea succes in acest domeniu este nevoie de un plan strategic si de un obiectiv clar definit. In principiu, motivele pentru care un brand nu reuseste sa-si converteasca fanii in clienti sunt legate fie de un continut prea putin atractiv, fie de faptul ca nu le cere expres acest lucru. Uneori este necesar sa ofere indemnuri inspirate pentru ca fanii da click sau pentru a cumpara.
Adaugati la acestea ofertele speciale, promotiile si un continut interesant si veti fi mult mai aproape de succes. Apoi oferiti-le sansa si motivul pentru a deveni din simpli fani clienti. Daca veti reusi sa atrageti atentia publicului potrivit cu mesajul potrivit si la momentul potrivit, social media va genera vanzarile mult dorite.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Articole similare
Cat a cheltuit guvernul american pentru like-uri
Top Social Brands 2012: Cele mai active branduri pe retelele sociale din Romania
9 tipuri de utilizatori in social media. Tu unde te incadrezi?
Marketingul si relatia cu consumatorii se schimba rapid. Cum va arata 2016?
Ultimele articole
Cum transforma inteligenta artificiala strategiile de marketing
Studiu: TikTok triumfa in social media, Google domina cautarile
Meta trebuie sa propuna solutii pentru imbunatatirea modelului de plata sau consimtamant pana la 1 septembrie, altfel risca sanctiuni
Performanta Romaniei spre obiectivele Deceniului Digital 2030, sub media UE