Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Vrei cititori fideli pentru blogul tau? Iata reteta perfecta

Tags: blog, secrete blogging, sfaturi blog, cititori blog

Cititorii fideli sunt un fel de dorinta ascunsa pe care nu o recunoastem public pe blog. Ii vrem, dar asta ramane numai intre noi. Ii vanam si le accesam imediat profilul atunci cand ne lasa un comentariu. Si, tot in secret, ne rugam sa revina. Am putea, la fel de bine, sa reinventam dansul ploii si sa asteptam sa tune cu cititori. Desigur, trebuie stiut ca, in realitate, dansul ploii nu functioneaza aproape niciodata.
Din fericire, online-ul abunda in secrete gratuite pe care ni le dezvaluie cei care au reusit in domeniu. Ne-am obisnuit (si pe buna dreptate) sa credem ca e ceva putred la mijloc daca in supermarket un produs e la promotie. Cel mai probabil, produsul expira la miezul noptii. De aceea, e bine sa stim ca unele reguli din online se aplica intotdeauna si ca sfaturile gratuite, date de experti, ar trebui aplicate cu cea mai mare incredere.

Sa vedem, asadar, care este ingredientul minune (cu data de valabilitate neexpirata) care ne aduce mii de cititori pe luna si care, in acelasi timp, ii face sa revina aproape zilnic?

Continutul. Asta e secretul. Totul sta in cuvinte, in ceea ce le oferi, in modul in care alegi sa te joci cu interesul lor. Dar cum sa scrii postarea astfel incat cititorul sa ajunga macar pana la jumatate? Si, mai ales, cum sa-l faci sa citeasca pana la sfarsit?! (Ooooo!) Si cum ar fi ca toti sa-ti lase cate un comentariu? Stiu, entuziasmul a crescut treptat.

Aproape toti bloggerii de renume iti vor dezvalui acelasi secret: o perspectiva personala asupra povestii pe care o spui ii atrage pe oameni mult mai mult decat faptul ca ai preluat ultima noutate de pe un ziar celebru. Asa ca, pe scurt, secretul este povestea. Nu istoria in sine trebuie sa fie personala, ci perspectiva asupra lucrurilor. Punctul tau de vedere trebuie sa relationeze cu tine si cu experienta proprie.

Daca nimic din ceea ce spui nu are o nota personala, daca nimic de pe blogul tau nu trezeste un sentiment familiar, de ce ar dori oamenii ca dimineata sa citeasca mai intai pagina ta? Eu am un astfel de blog preferat. Si e acelasi blog preferat de cinci ani de zile. Are un aspect simplu, aproape ca nu se diferentiaza cu nimic de sute de alte bloguri din Romania din acest punct de vedere. Insa continutul e unic. Nota aceea personala se simte inca din titlul fiecarei postari. Iar asta ma face sa fiu un cititor extrem de fidel.

Nu ai nevoie de o stratagema militara. Un "punct com" in coada nu o sa te ajute sa cresti traficul pe blog. Acea perspectiva personala asupra a ceea ce alegi sa scrii va fi asociat cu tine. Si, cum stii deja, oamenii se ataseaza de alti oameni, nu de produse. Continutul tau trebuie sa iti reflecte imaginea. Si, de-aici, vei naviga cu toate panzele sus.

Cele mai bune articole de pe bloguri au o poveste. Asta te face sa citesti pana la capat. Fie ca incepe cu o poveste despre cainele persoanei care scrie si se termina cu sfaturi despre SEO, fie ca introducerea povesteste despre o masa luata la restaurantul din oras si se incheie cu sfaturi despre cum sa iti cresti numarul de abonati, structura acestora este comuna. Esti atras de poveste si, mai presus de toate, vrei sa afli cine scrie si de ce. Si a doua zi vei dori sa afli din nou traseul povestii. Asa ca o sa revii. In plus, s-ar putea sa ti se faca dor de ceva si la inceput nu vei sti despre ce este vorba. Treptat, se va instala tocmai acel sentiment de familiaritate mentionat mai sus.

Acum ca avem garantia unui sfat inca in termen, incercam sa aplicam aceasta strategie?


Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0