Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

3 moduri de parasire a zonei de confort

Tags: antreprenori, lideri, zona de confort, improvizatie, critici constructive, asumarea riscurilor, impingerea limitelor

Un antreprenor trebuie sa isi asume riscuri si sa ia decizii curajoase. Liderii care invata de timpuriu sa iasa din zona de confort si sa isi impinga limitele reusesc sa iasa in evidenta si sa atinga succesul, spre deosebire de liderii care aleg siguranta.
Pentru a-ti putea asuma riscuri, trebuie sa iesi in mod frecvent din zona de confort. Atunci cand stii cum sa faci fata disconfortului, esti pregatit sa iei decizii riscante si sa devii un inovator. Exista multe moduri de a-ti impinge limitele, insa, in cele din urma, cea mai buna metoda este sa fii deschis la nou si sa iti doresti sa pasesti pe teren nefamiliar.
 
Iata trei astfel de moduri de impingere a limitelor si iesire din zona de confort:
 
1. Participa la cursuri de actorie / improvizatie
Ori de cate ori iti asumi un risc pentru binele companiei, exista posibilitatea sa esuezi. Cursurile de improvizatie si de actorie iti permit sa iti exersezi si sa iti dezvolti spontaneitatea, creativitatea si expresivitatea. Esti nevoit sa faci fata unor situatii inedite, neprevazute si complet nefamiliare si, prin urmare, este cel mai bun exercitiu de iesire din zona de confort.
 
Cursurile de improvizatie sporesc creativitatea si spiritul inovator si incurajeaza dezvoltarea de noi idei si acceptarea ideilor „nastrusnice” ale altora. Vei putea dezvolta idei stralucite si vei fi mult mai deschis la ideile noi, in loc sa le respingi.


2. Fa schimb de locuri cu receptionista
Daca ai pierdut legatura cu angajatii si cu ce se intampla in mod real in interiorul companmiei, o idee buna ar fi sa faci schimbi de locuri cu receptionista. Vei vedea compania cu alti ochi si iti vei schimba complet perspectiva. Tim Brown, CEO si presedinte al companiei de design IDEO, chiar a facut acest lucru. Rezultatul? Multi angajati au fost incurajati sa vorbeasca direct cu el si sa isi exprime dorintele ori frustrarile.
 
3. Fii deschis la criticile constructive
Liderii, in special cei care conduc companii mari sau lanturi de magazine, sunt feriti de opiniile critice ale angajatilor si clientilor. Deschide-te si ofera-le clientilor si angajatilor ocazia sa discute in mod deschis cu tine si sa isi exprime nemultumirile si criticile. Incearca sa raspunzi cu sinceritate si fii deschis la criticile constructive. Unele s-ar putea chiar sa te ajute si sa iti ofere o noua viziune asupra lucrurilor, in special daca au existat probleme de comunicare in cadrul organizatiei.

Sursa: Entrepreneur
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016