Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

7 modalitati de a intinde bugetul de marketing

Tags: buget, marketing, promotii, buget de publicitate, manager

Majoritatea companiilor mici au bugete reduse de marketing, ceea ce inseamna ca fiecare banut conteaza. Entreprenuer.com ofera cateva sugestii de maximizare a unui buget redus.
1. Daca ceva functioneaza inseamna ca nu trebuie schimbat. Prea multi oameni de marketing isi arunca vechile promotii si creeaza unele noi, doar pentru ca s-au plictisit de campania curenta. Ceea ce este o mare pierdere. Promovarea trebuie rulata atata vreme cat consumatorii reactioneaza la ea.

Cat timp vor continua reclamele sa obtina rezultate? Nu se poate sti cu exactitate. Dar, daca un concept are putere de vanzare, dar promotia contine informatii vechi, actualizati ceea ce trebuie si mergeti inainte. Poate ca demersul este destul de lipsit de atractivitate pentru managerul de publicitate, dar economiseste bani.

2.
Nu exagerati cu propria imagine. Se intampla un lucru ciudat in cazul unor antrepreori cand pun mana pe ceva bani in plus la bugetul de publicitate si incep sa vada brosuri in patru culori si rapoarte groase cat Biblia. Gresit. Aspectul general al promotiilor trebuie safie dictat de produs si de piata de deschidere, nu de ce au scos alte companii.

Brosurile prea excentrice pot sa nu aduca bani, ci, din contra, pot chiar dauna, oamenii intrebandu-se daca intelegeti cu adevarat piata si nevoile ei.

3.
Explorati alternative ieftine pentru campaniile de lead generation, cum ar fi bannere, cercetare organice si PR. Multe companii mai mici judeca eficienta in marketing numai prin numarul de reactii din partea publicului referitoare la un anumit produs (numarul de leads generate). Nu sunt preocupate de construirea imaginii.

Metoda cea mai avantajoasa din punct de vedere economic pentru lead generation consta in comunicatele de presa. Optimizati-va comunicatele de presa cu cuvinte cheie si atrageti mai mult trafic.

4.
Nu platiti prea mult pentru talentul creativ din afara firmei. Angajati freelanceri si consultanti care sunt cei mai potriviti misiunii avute in vedere si bugetului alocat.
Cei mai buni fotografi in domeniul publicitatii pot obtine si cate 1.000 de dolari pe zi.

Daca sunteti Forbes, probbail ca nu simtiti prea mult. Dar trebuie sa stiti ca exista fotografi competenti care sa lucreze si cu tarife mai mici, de 200 de dolari sua chiar mai putin.

5. Nu delegati sarcinile pe care le puteti face singuri. Sarcini cum ar fi distribuirea comunicatelor de presa sau crearea unor pagini simple de vanzare se pot face si de catre persoane din firma. Nu cheltuiti banii angajand agentii sau consultanti care cer multi bani, decat atunci cand chiar este nevoie de expertiza lor.

Daca nu aveti un manager sau un asistent de marketing, aveti in vedere angajarea unui asistent administrativ, full-time sau part-time, pentru a se implica in administrarea departamentului de marketing. Este o solutie mult mai avantajoasa economic. Daca puteti, ocupati-va voi insiva de asta.

6.
Folositi la maximum continutul deja existent (text si imagini). Pozele, ilustratiile, machetele si chiar textele reclamelor pot fi reutilizate, pentru a reduce semnificativ costurile departamentului de creatie.

De asemenea, daca aveti machete, headline-uri si concepte refuzate de un proiect, nu el aruncati la gunoi, ci folositi-le in reclamele viitoare, in promotiile pe mail si in promotii.

7.
Platiti-va furnizorii la timp. De ce? Veti economisi bani folosind avantajul reducerilor si evitand penalizarile. In plus, veti castiga bunavointa, servicii si preturi mai bune in cazul proiectelor viitoare.
 
 
Autor: Madalina Alexe


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 1 comentarii

Monica 21-Sep-2011 11:48:35
Informaiile pe care le-am gasit aici mi-au fost foarte folositoare. Sunteti cei mai tari.
Tineti-o tot asa!

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0