Tips&Tricks pagina 14
Partea proasta a reducerilor de pret
Pe o piata concurentiala, unul dintre factorii care-i determina pe consumatori sa decida asupra unui produs sau altul este pretul. Nu degeaba, actorii economici incearca care mai de care sa-si vanda...
7 modalitati de a intinde bugetul de marketing
Majoritatea companiilor mici au bugete reduse de marketing, ceea ce inseamna ca fiecare banut conteaza. Entreprenuer.com ofera cateva sugestii de maximizare a unui buget redus.1. Daca ceva...
Noile reguli in marketing: 3 sfaturi de la DMS
In 2007, pe vremea cand Facebook facea primii pasi in lumea online, se lansa o carte ce avea sa dinamizeze modul de a face marketing. Cartea a devenit bestseller si a fost tradusa in 20 de limbi. ...
Deschideti-va ochii: tuturor clientilor vostri le e teama sa investeasca
Pentru a intelege cum se simt consumatorii in aceste vremuri tulburi ale unei economii mondiale instabile, putem apela la o analogie: aceea a castelui de nisip. Da, vorbim de acel ritual copilaresc...
STUDIU: Ce-si doresc barbatii
Barbatii isi doresc sa fie Brad Pitt sau David Beckham. Fals. Uitati-va mai bine la Steve Jobs. Ultimele studii arata ca barbatii isi aleg modele din domeniul antreprenorilor. Marketerii sa ia aminte....
9 lucruri de evitat cand facem o prezentare
Fie ca vorbim cu investitorii, cu clientii sau cu angajatii, exista anumite gesturi care trebuie evitate, deoarece ele ne fac sa parem caraghosi, nepregatiti si, in loc sa obtinem aprobarea audientei,...
Oamenii din vanzari sunt invinsi, dar fericiti
Haideti sa-i numim comis-voiajori pe acei oameni care stapanesc secretele psihologice care-i fac pe clientii lor sa-si doreasca cu patos sa incheie o intelegere, un contract. Cei mai buni dintre ei...
Trei modalitati prin care poti sa le multumesti clientilor fideli
Toata lumea stie ca este politicos sa multumesti. Clientii trebuie sa stie ca le sunteti recunoscatori pentru aportul adus, de aceea, orice fel de multumire va aduce un plus de umanitate marcii. In...
Bagajul de mana al vanzarilor de succes
Legea entuziasmului spune ca vanzarea se face atunci cand clientul este prins in punctul de entuziasm maxim, in momentul in care oferta satisface complet nevoia. Tocmai de aceea trebuie sa fiti pe...
Tineti-va clientii pe jar
Eu sunt clientul si, cand vreau cu adevarat ceva, nu ma pot abtine sa nu-l cumpar. Il vreau si-l vreau acum! Asta este atmosfera pe care trebuie s-o generam in randul potentialilor clienti. In acest...
Totul se cumpara
Daca ne gandim la societate in ansamblu, nu exista sisteme sau institutii/ organizatii care sa se sustina doar pe baza unei filosofii umanitare. Pentru a-si duce la capat intentiile nobile, trebuie sa...