Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Vanzarea psihologica: 7 sfaturi simple

Tags: vanzare psihologica, trucuri psihologice, reguli simple, declansatori emotionali

Oamenii sunt extrem de complecsi si de misteriosi, deseori fiindu-ne greu sa ne intelegem semenii. Totusi, exista cateva trucuri psihologice care ne pot ajuta sa ii convingem mai usor sa ne cumpere produsele. Iata cateva sfaturi oferite de Dean Rieck, un copywriter american de succes.
1. Oamenii fac alegeri folosindu-si emotiile. Deseori, oamenii decid ceva bazandu-se pe un sentiment, o nevoie sau o emotie, nu pe un proces de gandire logic. De aceea, beneficiile intangibile reprezinta elementele cheie ale persuasiunii. Atunci cand castigi, ar trebui sa te intrebi "Care este declansatorul emotional aici?"
 
2. Oamenii isi justifica deciziile prin date reale. De exemplu, o persoana vede o reclama cu imaginea unei masini sport si se indragosteste pe loc. Cu toate acestea, nu poate cumpara masina respectiva doar in baza acelei emotii, astfel incat citeste brosura cu caracteristicile tehnice ale masinii: motorul puternic, dotarile de siguranta, etc. Doreste acea masina deoarece il face sa se simta bine. Insa o cumpara doar atunci cand poate justifica achizitia in mod rational.
 
3. Oamenii sunt egocentrici. Cu totii vedem lumea asa cum ne raportam la ea in mod individual. Astfel ca, atunci cand un material publicitar indeamna oamenii sa faca ceva, ar trebui de asemenea sa raspunda la intrebarea nespusa "Eu ce castig din asta?". sau "Cum m-ar putea face acest produs sa ma simt mai bine cu mine?"
 
4. Oamenii cauta lucruri de valoare. Valoarea nu este un numar fix. Valoarea este relativa si depinde de produsul vandut, de pretul cerut de competitori, de asteptarile clientului si de cat de mult isi doreste clientul produsul respectiv. Trebuie sa demonstrezi ca produsul comercializat are o valoare egala sau mai mare decat pretul cerut. Cu cat valoarea este mai mare fata de pretul cerut, cu atat oamenii sunt mai dispusi sa cumpere produsul.
 
5. Oamenilor le place la nebunie sa cumpere. Unii sunt de parere ca oamenilor nu le place sa fie convinsi sa cumpere ceva. In realitate, oamenilor le place sa descopere produse si experiente noi. Ce nu le place este sa fie trasi pe sfoara sau pacaliti. Prin urmare, trebuie schimbat modul in care relationati cu cumparatorii. In loc sa le “vindeti” ceva, incercati sa ii "ajutati". Comercializati produse bune calitativ, veniti cu oferte atragatoare si tratati oamenii cu respect. Aceasta este formula succesului.
 
6. Oamenii sunt prin natura lor suspiciosi. Cei mai multi cumparatori sunt sceptici prin definitie. Cauta sa evite orice fel de risc. Nu puteti prezice niciodata cat de suspicios este cineva, asa ca cel mai bine este sa va argumentati spusele cu dovezi clare, precum testimoniale, studii si teste efectuate si date stiintifice.
 
7. Oamenii sunt intotdeauna in cautare de ceva. Dragoste, bogatie, glorie, confort, siguranta – oamenii sunt in general nesatisfacuti si isi petrec toata viata cautand lucruri intangibile. De aceea, este important ca atunci cand scrii un material publicitar, sa le demonstrezi oamenilor cum un anumit produs sau serviciu le indeplineste una sau mai multe din aceste nevoi.
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 2 comentarii

Adrian Popescu 10-Feb-2012 21:01:14
Ce v-ati face voi astia ordinari , loaze , care tratati vinzarea psihologic cu gindul numai la profit daca :
1.Oamenii NU ar face alegeri folosindu-si emotiile
2.Oamenii ar fi ipocriti ( mai ales in relatia cu niste loaze ca voi )
3.Oamenii NU ar fi egocentrici
4 Oamenii NU ar cauta lucruri de valoare
5.Oamenilor NU le-ar placea sa cumpere
6.Oamenii nu ar fi suspiciosi
7.Oamenii NU ar fi intotdeauna in cautare de ceva .
Nu am nici cel mai mic respect pentru voi , sinteti niste nimicuri . Statutul de om este foarte departe de voi . Sinteti o rusine pentru familiile voastre si pentru comunitatea in care traiti . Nu produceti nimic , lucrati cu iluzii numai si numai pentru profit ; nici mincarea nu v-o meritati .
Adrian Popescu 10-Feb-2012 20:59:21
Ce v-ati face voi astia ordinari , loaze , care tratati vinzarea psihologic cu gindul numai la profit daca :
1.Oamenii NU ar face alegeri folosindu-si emotiile
2.Oamenii ar fi ipocriti ( mai ales in relatia cu niste loaze ca voi )
3.Oamenii NU ar fi egocentrici
4 Oamenii NU ar cauta lucruri de valoare
5.Oamenilor NU le-ar placea sa cumpere
6.Oamenii nu ar fi suspiciosi
7.Oamenii NU ar fi intotdeauna in cautare de ceva .
Nu am nici cel mai mic respect pentru voi , sinteti niste nimicuri . Statutul de om este foarte departe de voi . Sinteti o rusine pentru familiile voastre si pentru comunitatea in care traiti . Nu produceti nimic , lucrati cu iluzii numai si numai pentru profit ; nici mincarea nu v-o meritati .

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0