Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Mix de promovare online 2020 - ce trebuie sa stie orice antreprenor?

Tags: promovare, agentie digitala, anteprenoriat, strategie de branding, copywriting, profesionist

Intr-un mediu antreprenorial atat de dinamic, este important sa fii la curent cu tot ce se intampla in domeniu si sa iei cele mai bune decizii in folosul afacerii tale. Un aspect important cu care trebuie sa tii pasul este mediul digital, beneficiile promovarii online fiind de necontestat. Sunt cateva intrebari legate de marketingul online care probabil iti vin in minte. Am incercat sa oferim un raspuns pentru ele in randurile de mai jos:
  1. Are afacerea ta nevoie de un website profesional?

Raspunsul este clar DA. Promovarea online merge mana in mana cu un website de calitate. Toate actiunile pe care le vei face ulterior se vor baza in mare masura pe site-ul tau. (care este proprietatea ta, cu cat ai mai mult control asupra acestuia cu atat mai bine – nu te-ai apuca sa construiesti o casa pe un teren care nu iti apartine, ar fi o investitie cel putin riscanta).

Totusi, in 2020, foarte putini antreprenori nu vad plus valoarea in a avea un site propriu. Multi se rezuma la o pagina de Facebook sau nu sunt prezenti deloc in mediul online. O sansa in plus sa te faci cunsocut cu un site bine pus la punct.

  1. Mai exista metode organice de promovare in 2020?

Chiar daca Facebookul nu mai are acelasi reach organic ca acum cativa ani, ramane un mediu important in care merita sa fii prezent si sa creezi continut de calitate pentru audienta ta. Cel mai important lucru este sa cunosti bine canalele de marketing online si sa le utilizezi pe cele care se potrivesc afacerii tale.

Pentru unele afaceri, prezenta pe retelele de socializare reprezinta un bun inceput pentru a-si face cunoscuta afacerea. Secretul este sa te concentrezi pe cele care ti se potrivesc si sa adaptezi continutul pentru fiecare retea de socializare in parte.

  1. Poti avea succes in digital marketing fara continut de calitate?

Raspunsul la aceasta intrebare este simplu. Daca vrei sa construiesti o prezenta online puternica ai nevoie de continut de calitate, indiferent de forma sa. Textele trebuie sa fie suficient de convingatoare si in acelasi timp sa ofere informatiile de care utilizatorii au nevoie, sa raspunda nevoilor acestora.

Este important sa ai o strategie de continut si sa folosesti tehnici eficiente de copywriting pentru a ajunge la rezultatele pe care ti le doresti. Totul trebuie bine gandit, fie ca vorbim de texte, imagini sau format video.

  1. Mai este SEO rentabil in 2020?

Optimizarea pentru motoarele de cautare va reprezenta in continuare o componenta importanta a mixului de marketing online, in special pentru afacerile care vor sa reziste in timp. Potentialul pe care il are traficul organic din motoarele de cautare este extrem de pretios.

Atunci cand opresti campaniile de PPC, automat opresti si fluxul leadurilor provenite din acest mediu. In schimb, eforturile depuse pentru SEO aduc plus valoare constanta, chiar daca rezultatele apar uneori dupa mai multe luni de munca.

  1. Ce canale poti folosi pentru a avea rezultate mai repede?

Pentru rezultate ceva mai rapide, poti folosi oricand tipul de promovare cu plata la click. Google Ads, Facebook Ads, LinkedIn Ads sunt doar cateva exemple. Alege-le pe cele mai potrivite, in functie de specificul afacerii, de obiective si de bugetul pe care il ai la dispozitie. Chiar daca rezultatele se vad intr-un timp mai scurt, depinde foarte mult si de modul in care sunt implementate si administrate campaniile de promovare.

  1. Exista instrumente gratuite care te ajuta in activitatea de promovare online?

Pentru orice specialist implicat in digital marketing sau chiar pentru un mic antreprenor care isi gestioneaza singur actiunile de marketing, ajutorul pe care diverse instrumente online il ofera este de nepretuit.

Daca faci parte dintr-o agentie digitala, cu siguranta folosesti aceste unelte gratuite: Google Analytics si Google Search Console pentru a-ti cunoaste sursele de trafic si “bucataria” interna a website-ului, Facebook Business Manager si Creator Studio pentru tot ce tine de administrarea Facebook-ului si Canva pentru partea creativa.

In concluzie, toate actiunile tale de digital marketing ar trebui sa fie bazate pe o strategie bine pusa la punct iar mediile de promovare trebuie alese cu grija, corelate cu obiectivele stabilite si cu bugetul pe care il ai la dispozitie.

Autor: MarketingPortal.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 1 comentarii

Mariuta Popovici 16-Sep-2020 13:23:43
Toate aceste servicii, de la dezvoltarea site-ului pana la promovarea acestuia, le-am gasit la Adsymphony. Agentie de marketing care ofera servicii de calitate pentru orice afacere.

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0