Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
LinkedIn pentru branduri: Obtine rezultate mai bune pentru pagina companiei
Tags: marketing, social media marketing, linkedin, trucuri, promotii personalizate
Vrei ca pagina de LinkedIn sa genereze mai multe vizualizari si mead-uri? Secretul este sa profiti sa avantajele senzationale ale instrumentelor gratuite pe care le ofera reteaua de socializare.
Vrei ca pagina de LinkedIn sa genereze mai multe vizualizari si mead-uri? Secretul este sa profiti sa avantajele senzationale ale instrumentelor gratuite pe care le ofera reteaua de socializare.
Pagina unei companii ofera mai multe oportunitati decat iti poti imagina: chiar si companiile mari uita sa le monetizeze. Si nu exista absolut niciun motiv pentru care companiile mici sa nu profite de resursele oferite cu darnicie tuturor!
Care sunt, pentru inceput, cele mai putin folosite caracteristici ale paginilor de companii, dar si cele mai importante daca vrei sa generezi lead-uri: imaginile header, taburile de produse/servicii si promotiile customizate din barele verticale. Vezi in poza de mai jos despre ce este vorba.

De ce nu ai integra tu toate aceste caracteristici in pagina ta, mai ales ca nu ai nevoie de un upgrade, deci nu trebuie sa platesti nimic?
1. Du-te la homepage, in partea dreapta sub EDIT si apasa pe EDIT PAGE.
2. Alege sectiunea IMAGE si incarca un PNG, JPEG sau GIF, de cel putin 646x220 pixeli. Nu mai mare de 2 MB insa.
3. Din moment ce tot esti aici, completeaza fiecare camp de pe pagina. Foloseste cuvinte cheie!
4. Du-te inapoi la butonul EDIT si da clic pe ADD PRODUCT AND SERVICE.
5. Aici adaugi toate bunatatile: selectezi produsul sau serviciul, adaugi o categorie si o descriere, pui detalii specifice, imagini care atrag atentia, clipuri YouTube, promotii personalizate, hyperlink-uri spre website.
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Alte articole similare pentru fiecare cuvant
TOP articole
Ultimele comentarii
Cum sa devii multimilionar: secretele unui om de succes
"Salutari frate si sora !!!! Vrei să fii celebru, bogat, bogat și puternic ??? Doriți să..."
de Adams Brooklyn
De cate zile ai nevoie pentru a construi un blog de succes
"Bună ziua tuturor, sunt bucuros să împărtășesc mărturia mea despre un puternic jucător..."
de Marie
7 strategii pentru o negociere de succes
"Un articol foarte interesant. Negocierea joaca un rol important in orice bussiness. Daca sunteti..."
de Anonim
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.