Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Sunt blogger si sunt mandru de asta

Tags: blogging, blog, strategii blog, wordpress, vizitatori, ranking, trafic

Ti s-a intamplat vreodata sa te opreasca cineva pe strada si sa te intrebe daca blogul X este al tau? Daca da, atunci esti unul dintre bloggerii pentru care Wordpress-ul este o sursa de fericire infinita. Iar plug-in-urile lor nu mai contenesc. In tot acest timp, tu iti doresti, cel mai probabil, ca blogul tau sa ajunga cat mai sus.

Cu aproape patru ani in urma am reusit sa urc un blog in primele 100 in doar cateva luni de zile. Si am reusit sa il mentin acolo aproximativ doi ani, timp in care s-a bucurat de publicitate intensa, inclusiv la TV. Pe atunci nu stiam cum poti sa faci bani din blog si nici nu stiam ca o pauza de la acel proiect insemna sinucidere virtuala. Insa anul trecut am reusit sa aduc din nou un blog la TV. De data aceasta, cu un bagaj de experienta mult mai mare.

Orice proiect in online are, daca vreti, o priza. Imagineaza-ti pur si simplu un cablu conectat la o priza obisnuita. E continutul actualizat la cel putin trei zile. E firul care ne tine proiectul in viata. Iar pauzele mari pe care le iei de la blogul sau de la site-ul tau nu sunt doar niste simple raceli... Uneori se dovedesc a fi boli incurabile care iti prabusesc rankingul pana in strafundul Internetului. Si, crede-ma, e mult mai greu sa resuscitezi un proiect "mort" decat sa incerci sa mentii un blog care, desi tuseste serios, e inca in viata.

Dar destul cu aceste alegorii. Astazi vreau sa vorbesc putin despre trasaturile comune ale unora dintre cei mai cunoscuti bloggeri. Si despre cum iti dai seama in ce consta succesul unui blog. In plus, ce crezi ca ar trebui sa stii despre meseria de blogger?

In primul rand, bloggerii eficienti sunt prolifici. In America exista o adevarata moda a scriitorilor antrenati special ca sa scrie cate 2-3 romane pe an. Multe dintre aceste romane sunt, de cele mai multe ori, politiste sau din categoria "chick-lit". Ce au in comun? Se vand ca painea calda. In mod oarecum similar, primul secret pentru a fi un blogger de succes este sa scrii. Mult.

Nu doar pentru ca asa iti vei actualiza constant blogul, ci si pentru ca articolele tale vor deveni din ce in ce mai bune. Mai mult continut inseamna mai multi vizitatori care vor sa vada ce e nou. Nu uita sa-i abonezi la e-mailul tau ca sa te asiguri ca nimeni nu uita sa revina pe blogul tau chiar si atunci cand stiu ca postezi zilnic sau o data la doua zile.

Mai apoi, bloggerii eficienti sunt concisi. Oamenii iti viziteaza blogul cu un motiv. Daca nu gasesc ceea ce cauta in cateva secunde, vor pleca. Asa ca bloggerii de succes stiu deja cum sa atraga atentia unui vizitator nou in doar cateva clipe si cum sa il faca sa petreaca mai mult timp pe blog. Continutul e mereu impartit in paragrafe si sunt folosite liste sau butoane diverse pentru a-l face pe cititor sa "scaneze" continutul.

De asemenea, daca de obicei nu te intereseaza cine iti lasa comentarii, ar trebui sa incepi sa le vizitezi blogurile imediat ce primesti un e-mail care iti anunta un nou "follower". In plus, acestia isi monitorizeaza vizitatorii pentru a vedea ce alte pagini i-au directionat catre blogul lor si pentru a invata ce articole sunt potrivite pentru publicul castigat.

Si, in final... nu e niciun final. Pentru ca un blogger bun nu se va opri niciodata din invatat.

Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016