Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Afacere noua? Cum stii ce se vinde cel mai bine in domeniul tau?

Tags: trenduri, clienti, cumparatori, piata, lansare produs

Sa presupunem ca ai pus pe picioare o afacere noua. Iti doresti ca perioada de inceput sa fie una stabila si la adapost de orice factori care i-ar putea pune in pericol dezvoltarea inca dinainte de a putea fi consolidata.


Tocmai de aceea este important sa identificam in timp util ce functioneaza si ce nu functioneaza in ceea ce priveste vanzarile. Daca am prospectat deja piata si am lansat unele produse, stim ca unele nu vor prinde la public asa ca este important sa ne dam seama cat mai repede pe ce trebuie sa ne concentram atentia.

Sa facem astfel diferenta intre "interesant" si "util", intre "fascinatie" si "nevoie". In vreme ce entuziasmul fata de nou poate sa dispara la fel de repede precum a aparut, necesitatea pentru un produs care si-a dovedit utilitatea nu poate decat sa creasca daca aplicam strategiile corecte.

Pentru indeplinirea acestui scop putem astfel sa ii chestionam pe cei care au cumparat deja de la noi si sa aflam mai multe informatii legate de procesul de decizie finalizat prin achizitie.

Exista trenduri pe care le urmeaza? Au fost motivati de o anume caracteristica a produsului? Tin cont de numele brandului si cumpara in functie de marca?

In momentul in care ai cateva potrete robot ale cumparatorilor interesati de produsele tale, inseamna ca ai material suficient pentru a dezvolta mai departe planuri care sa obtina si mai multe informatii de la clienti. Toate acestea te vor ajuta sa dezvolti produse din ce in ce mai bune deoarece acestea vor avea un target cat se poate de clar si vor tine cont de nevoi reale si confirmate astfel ca iti vei asigura partial reusita inainte de a lansa un nou produs pe piata.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 4.33 din 5 - 3 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016