Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Care sunt atributiile unui Specialist Marketing?
Tags: specialist marketing, atributii specifice, sarcini, fisa de post, departamentul de marketing, merchandiser
Postul de Specialist Marketing are ca scop principal realizarea si consolidarea celei mai bune imagini pentru produsele comercializate de firma si plasarea materialelor promotionale si de promovare in pozitii optime. Va prezentam mai jos care sunt principalele sarcini si atributii specifice acestui post.
Postul de Specialist Marketing are ca scop principal realizarea si consolidarea celei mai bune imagini pentru produsele comercializate de firma si plasarea materialelor promotionale si de promovare in pozitii optime. Va prezentam mai jos care sunt principalele sarcini si atributii specifice acestui post.
- Pe baza planului stabilit isi planifica strategia de vizitare, orarul saptamanii si materialele promotionale si de promovare necesare.
- Efectueaza vizite in magazine, asigura vizibilitate optima a materialelor promotionale si de promovare.
- Urmareste prin toate actiunile crearea celei mai bune imagini pentru firma si pentru produsele comercializate de aceasta.
- Poarta discutii amicale cu personalul magazinelor, retine numele si mici amanunte referitoare la cei cu care vine in contact, detalii care sa-l ajute la realizarea obiectivelor.
- Isi foloseste comunicativitatea pentru a obtine recomandarea produselor comercializate de firma de catre vanzatori si pastreaza relatii cordiale cu acestia.
- Supravegheaza atent toate actiunile concurentei in vederea identificarii celor mai bune strategii de contracarare a actiunilor acesteia legate de merchandising.
- Elaboreaza saptamanal rapoarte despre preturile produselor concurente, despre noile produse aparute, noile moduri de prezentare si ambalare pentru produsele concurentei deja existente pe piata.
- Analizeaza oportunitatile spatiului concurential, identifica si propune actiuni de merchandising specifice, idei noi si sugestii pentru diferite forme de prezentare a produselor in vederea contracararii concurentilor.
- Executa orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic direct sau de supraordonatii acestuia in realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei in limitele respectarii temeiului legal.
Autor: MarketingPortal.ro
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
3.98
din 5
- 25 voturi.
Alte articole similare pentru fiecare cuvant
Articole similare
Ultimele articole
Mai multe articole despre sarcini
Dacă doresc să dezvolt un site de promovare turistică pot apela metoda marketingului afiliat pentru a mă dezvolta precum afacere din primele momente!?
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.