Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cum sa-ti cresti vanzarile folosind reteaua LinkedIn

Tags: linkedin, recomandari, lista de contacte, clienti potentiali, atragerea de noi clienti

Atragerea de noi clienti este costisitoare si iti consuma multa energie. Conform Institutului de Servicii cu Clientii, 65% din profitul unei companii provine de la clientii existenti, in timp ce atragerea de noi clienti este de cinci ori mai costisitoare decat mentinerea celor deja existenti.
Cu toate acestea, fiecare companie are nevoie de clienti potentiali, iar atragerea de noi clienti este una din cele mai mari provocari cu care se confrunta toti oamenii de vanzari. Trebuie sa stii cum iti poti ajuta clientii potentiali sa isi rezolve problemele si cum sa le comunici ca tu esti ceea ce cauta. Reteaua LinkedIn te poate ajuta sa prospectezi piata, pentru a economisi timp si energie.
 
Iata cateva sfaturi utile pentru a valorifica la maxim relatiile cu clientii existenti de pe LinkedIn.
 
1. Afla cine este fiecare
Arunca o privire peste profilurile de LinkedIn ale celor mai importanti 20 de clienti. Prin ce difera acestia de ceilalti consumatori? Este vorba de volumul de vanzari sau de valoarea generala a clientului? Ce au toti acesti clienti in comun: probleme pe care compania ta le poate solutiona, au nevoie de ceva anume de la compania ta, sunt legati emotional de brand? Realizeaza un profil al consumatorului in baza acestor raspunsuri si apoi imparte consumatorii in functie de locatie, industrie, interese si pozitia ocupata.
 
2. Confirma-ti contactele
Trimite invitatii tuturor clientilor, atat celor existenti, cat si celor din trecut. Nu uita sa mentionezi in invitatie numele acestuia si modul in care v-ati cunoscut. Pentru a extinde si mai mult grupul de contacte, adauga si asistentii, vanzatorii, furnizorii acestora si orice alte persoane din cadrul companiei cu care ati interactionat.
 
3. Solicita recomandari
Cel mai potrivit moment pentru solicitarea unei recomandari este atunci cand clientii sunt multumiti, cum ar fi imediat dupa concluzionarea unei afaceri. In cazul in care acestia sunt prea ocupati pentru a iti oferi o recomandare scrisa, le poti cere informatiile dorite prin telefon iar apoi sa le trimiti un email prin care sa iti dea acceptul pentru recomandare. Usureaza-le munca si vei avea doar de castigat.
 
4. Alatura-te cator mai multe grupuri
Urmareste grupurile din care fac parte clientii tai si alatura-te acestora. Atunci cand poti, recomanda sau fa trimitere catre serviciile clientilor tai. Iar cand comunici cu clientii, discuta despre ultimele activitati din cadrul grupului.
 
5. Cauta ce anume ii intereseaza pe clientii potentiali
Descopera ce anume doresc oamenii sa afle atunci cand iti cauta compania pe LinkedIn: locatia, industria, serviciile oferite, specializarea, etc. Introdu cuvintele cheie folosite de clientii tai pentru a te gasi pe LinkedIn. Fa o comparatie intre tine si companiile concurente.
 
6. Promoveaza-ti produsele
Completeaza sectiunea referitoare la companie din profilul LinkedIn. Pe pagina de LinkedIn a companiei, ofera o lista actualizata a produselor si serviciilor oferite. Solicita celor mai fideli clienti sa iti ofere recomandari si scurte povestiri “inainte” si “dupa”.
 
7. Construieste-ti lista de contacte
Foloseste-te de modelul consumatorului ideal pentru a cauta noi clienti. Poti targeta anumite companii sau poti folosi functia de cautare a companiilor pe LinkedIn si sa gasesti astfel oamenii potriviti din cadrul companiilor tinta. Dupa ce ai realizat o lista a companiilor tinta, le poti urmari pe LinkedIn si poti descoperi astfel persoane din interiorul companiei pe care sa le abordezi in mod direct.
 
Nu uita: atunci cand te folosesti de puterea unei retele precum LinkedIn pentru a-ti maximiza performanta in vanzari, vei avea un avantaj considerabil in fata competitiei.
Autor: Adelina Moisan



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0