Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Mentinerea controlului procesului de vanzari

Tags: marketing, vanzari, oameni de vanzari, incredere, relatie, vanzari

Parte a succesului in vanzari se refera la controlarea procesului de vanzari. Este usor sa lasi emotiile sau pe altcineva sa te scoata din ritm, daca nu esti atent. Mentinerea controlului vine ca urmare a autoreglarii si vom trece impreuna in revista cateva aspecte: autocontrol, incredere, adaptabilitate si inovare.
Autocontrolul este foarte important in procesul de vanzari. Daca esti capabil sa-ti mentii controlul impulsurilor in intalnirile de vanzari sau in timpul convorbirilor telefonice, te ajuta sa mentii controlul situatiei si sa te pozitionezi ca profesionist. Nu stii niciodata ce va spune un prospect, indiferent cat de bine esti pregatit. Daca poti controla modul in care raspunzi, vei schimba jocul in favoarea ta.
 
Increderea. Oamenilor le plac oamenii de vanzari care sunt onesti si intergi. Acestia sunt oamenii care-si respecta primisiunile. Vor exista si momente cand nu vei putea oferi solutiile de care prospectul are nevoie. Trebuie sa le spui asta. Nu le spune ca-i poti ajuta si apoi sa incerci sa gasesti o solutie. Vor vedea ce se intampla. Cei care sunt onesti si fac ce spun sunt cei care castiga prospectul pe termen lung, caci construiesc o relatie de succes.
 
Nu uita ca vanzarile se refera la relatii. Nu vrei sa alergi tot timpul dupa clienti pentru ca ii pierzi pe cei pe care ii ai. Vrei sa pui niste baze.
 
Adaptabilitatea merge mana in mana cu autocontrolul. Poti sa repeti miscarile de aparare ale unui boxer (miscare laterala, evitari dibace ale atacului etc.)? Poti sa gandesti in timp ce stai in picioare? Vorbim despre o abilitate esentiala in vanzari. Conteaza cum reactionezi cand clientul iti arunca mingea.
 
Apoi vine randul inovarii. Daca vii cu solutii si idei, ii arati prospectului ca te gandesti la el si ca incerci sa-l ajuti sa gaseasca o solutie la problema lui. Aceasta abilitate poate face diferenta dintre castigarea unei vanzari si pierderea ei.

Cand realizezi ca esti responsabil pentru succesul procesului de vanzari te vei asigura ca esti mereu constient de abilitatile si tehnicile pe care le ai si pe care le folosesti. 

Sursa foto: www.sxc.hu
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016