Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Relatiile de marketing inseamna si PR de calitate

Tags: marketing, pr, sfaturi pr, promovare afacere, online

Bunul simt nu o sa paleasca niciodata. O sa fie la fel de valoros si o sa aiba rezultate la fel de bune. Networkingul nu va insemna nimic daca nu vom sti cum sa manevram relatiile cu ceilalti si daca nu vom deveni cu adevarat sociabili.

Am asistat, de multe ori, la ruperea unor relatii intre anumite companii si alte societati din afara care doreau sa incheie diferite parteneriate sau sa organizeze evenimente. De multe ori, totul tine de omul de PR, iar un om de PR caruia nu ii pasa de modul in care isi indeplineste sarcinile poate sa afecteze intreaga afacere.

Cea mai recenta astfel de povestire am auzit-o de la cineva care a contactat o companie foarte cunoscuta. Adresandu-se direct PR-istului si venind din partea unui grup destul de cunoscut, a avut totusi parte de o conversatie telefonica morocanoasa, de raspunsuri in doi peri si de lipsa unor argumente care sa sustina refuzul emis de persoana respectiva. Astfel de situatii sunt cat se poate de grave, iar activitatea PR-istului ar trebui controlata indeaproape de manageri pentru ca acestia sa nu intampine dificultati in activitatea lor din cauza unor astfel de atitudini lipsite de profesionalism.

Atunci cand vrem sa ne bucuram de popularitate, mai ales in online, este bine sa ne orientam catre cei mai cunoscuti din nisa noastra si sa dezvoltam cu acestia relatii de lunga durata. Asta inseamna sa manevram cu grija si cu mult bun simt toate parteneriatele si toate situatiile care implica ambele parti.

Colaborarea in online poate sa creasca popularitatea in ambele directii, dar numai atunci cand companiile isi dau seama ca promovarea si relatiile de afaceri nu pot fi directionate intr-un singur sens. Mai mult ca niciodata comunicarea a devenit un pion central.

In marketing s-a dezvoltat si conceptul de "marketer de influenta" pe care in online (precum si in viata reala)  il vedem ca pe cel care trebuie "coplesit" cu atentii. Fara sa exageram, trebuie sa ne amintim ca un cos cu cadouri si o carte de vizita a companiei, trimise de sarbatori, pot face diferenta.

Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0