Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Black Friday de Romania

Tags: black friday, vinerea neagra, magazin, reduceri, promotii, flanco, emag

Astazi, dincolo de ocean, americanii s-au trezit cu noaptea-n cap pentru a beneficia de promotiile consistente ocazionate de evenimentul Black Friday. In Romania, cateva mii de concetateni le-au urmat exemplul. Asta pentru ca s-au gasit cativa retaileri care sa importe si sa livreze sarbatoarea si pe piata autohtona. Cu succes chiar.
Black Friday sau Vinerea Neagra se sarbatoreste inca de pe la 1960 imediat dupa Ziua Recunostintei, adica in ultima vineri din luna noiembrie si marcheaza debutul sezonului de iarna in materie de cumparaturi. Desi nu este o sarbatoare oficiala, multe companii le dau liber angajatilor lor pentru ca in aceasta zi marii comercianti isi deschid portile dupa miezul noptii, invitandu-i la reduceri imposibil de refuzat.
Dincolo de a fi o sarbatoare a reducerilor, Black Friday este o veritabila strategie de marketing, strategie care anul acesta a fost implementata si in Romania. Flanco si retaileri online precum eMag, Evomag, Koyos, evobook.ro si elefant.ro s-au intrecut in oferte atractive ce i-au trezit pe romani la 5 dimineata. Dar efortul pare sa fie meritat de ambele parti. Unii s-au ales cu produse la jumatate de pret, iar altii cu vanzari consistente.
De exemplu, eMag, liderul pietei, a avut la ora 13.00 nu mai putin de 700.000 de vizitatori pe site, care au comandat produse in valoare de peste 4 milioane de euro, potrivit Daily Business.
In cazul Evomag, stocul de produse s-a epuizat rapid, vanzarile fiind de peste 200.00 de euro, iar traficul pe koyos.ro a fost de 100 de ori mai mare fata de o zi obisnuita.
Cumparatorii au dat buzna si in magazinele Flanco. Pana la ora pranzului, acestea fusesera vizitate de peste 18.000 de persoane.  
Carevasazica, desi nu a avut amploarea evenimentului din SUA, Black Friday de Romania a fost un succes. Sa fie acesta doar inceputul?
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0