Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

La Carrefour inca mai e Black Friday

Tags: black friday, carrefour, reduceri electrocasnice, reclama carrefour black friday, priza

Romania este o tara atipica in ansamblu si chiar in detaliile ei, detalii precum sunt campaniile de reduceri. In vreme ce pe alte meleaguri Black Friday s-a redus la o singura zi, la noi conceptul a fost extins de multi dintre retaileri la 3 si chiar 10 zile. Ba mai mult, unii nu i-au pus capat nici acum.
Este si cazul retailerului Carrefour care in perioada 17-26 noiembrie deruleaza campania "Flashlight", ce promoveaza oferta de reduceri creata sub umbrela "Black Friday".

Campania poarta semnatura Publicis si include spoturi TV si radio, executii in mediul online si in-store. 



Reclama porneste de la conceptul campaniei, “reduceri la ce poti baga in priza”, personajele fiind prezentate intr-o lumina amuzanta, in contrast cu cadrele simple, clar-obscure ale clipului.

"De aceasta data, Carrefour si-a dorit sa se diferentieze prin idee si executie de ceea ce se comunicase pana in prezent. Ne-am bucurat mult atunci cand clientii nostri s-au aratat deschisi catre o propunere creativa, curajoasa si care are si umor negru", a declarat Otilia Coman (Copywriter, Publicis). 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016