Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Black Friday in social media si in magazine
Tags: black friday, date, vinerea neagra, social media, top magazine, online
Importat de curand in Romania, Black Friday a reusit totusi sa faca "ravagii" la nivelul retelelor de socializare, fiind pentru o perioada cel mai expus eveniment de tip comercial din mediul online.
Importat de curand in Romania, Black Friday a reusit totusi sa faca "ravagii" la nivelul retelelor de socializare, fiind pentru o perioada cel mai expus eveniment de tip comercial din mediul online.
Cele mai multe discutii despre eveniment s-au purtat in cadrul Twitter, cu 4.067 de mentionari, in vreme ce canalul de comunicare cu cel mai mare impact este Facebook, acesta avand cel mai mare numar de vizualizari estimate la 18.171.000.
Comparativ cu editia din anul 2011, anul acesta evenimentul Black Friday a avut de aproximativ de 3 ori mai multe aparitii in mediul online, anul trecut evenimentul fiind mentionat de 3.533 de ori.
Black Friday 2012 a generat, de asemenea, de aproximativ 8 ori mai multe impresii estimate decat in anul precedend, cand au fost inregistrate 2.900.000 de impresii.
Atat in cadrul editiei din anul 2011, cat si anul acesta, cele mai multe mentionari ale evenimentului au fost realizate pe Twitter, insa acum s-au inregistrat de aproape doua ori mai multe aparitii in cadrul acestui canal, fiind realizate 4.067 de mentionari fata de anul trecut, cand au fost realizate 2.226 de mentionari.
Ce magazine au fost in top
Categoria cea mai importanta este cea a produselor IT&C/electrocasnice, cel mai mentionat brand din aceasta categorie fiind eMag cu 3.443 de aparitii in mediile sociale si un viewership estimat de 5.274.000 de impresii.
Locul 2 este ocupat de Altex, care a inregistrat de aproximativ 4 ori mai putine mentionari in mediul online, avand 810 aparitii si 1.624.000 de vizualizari estimate. Pe locul 3 se situeaza Flanco, acesta fiind mentionat de 804 ori in social media si avand un viewership de 1.925.000 de impresii estimate.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.