Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

4 metode prin care marketingul automat functioneaza

Tags: continut dinamic, comunitate, social media, dezvoltare site, online

Instrumentele care fac ca marketingul sa functioneze mai eficient ca niciodata sunt puse la dispozitia ta si prin intermediul companiilor care au acest domeniu ca principal obiect de activitate.
Multe dintre aceste instrumente reusesc sa tina pasul cu viteza ametitoare de dezvoltare a tehnologiei si duc astfel marketingul digitalizat la un cu totul alt nivel.

1. Integrarea elementelor de social media

Datele pe care le colectam de pe site-urile de socializare pot fi astazi folosite pentru optimizarea newsletterelor si a site-urilor sau invers. Continutul poate fi transmis cu foarte multa usurinta si putem directiona mult mai usor vizitatorii de pe un site catre paginile de social media unde vom continua dezvoltarea brandului si consolidarea relatiei cu clientul.

2. Platforme cu un continut bogat si diversificat

Profita de ceea ce companiile specializate iti pot pune la dispozitie. Profita de optiunile moderne de organizare si de promovare a continutului. Site-ul tau poate atrage prin elemente cat mai diversificate (clipuri video, fluxuri de stiri, abonare la newsletter, radio propriu sau podcast-uri etc.). Un manager de proiect va avea insa grija ca toate acestea la un loc sa aiba totusi un aspect omogen si sa nu agreseze vizual vizitatorul.

3. Continut dinamic

Marketingul automatizat mai inseamna si prezentarea continutului intr-un mod targetat in functie de publicul la care ajunge. Astfel, aceeasi pagina de vanzare poate sa traga cumparatori din segmente diferite, doar pentru ca  acelasi material a fost prezentat din perspective diferite, targetat insa in functie de interesele celor doi potentiali cumparatori.

4. Comunitatea

O platforma interna de vanzare, un forum, bloguri, toate acestea fac parte dintr-o interfata care are ca principal scop sa ii determine pe vizitatori sau pe clienti sa interactioneze, sa se apropie de brand, sa faca achizitii si sa promoveze produsele tocmai prin aceste tipuri de interactiuni.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016