Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

4 secrete pentru un headline de exceptie

Tags: headline, titlu, brainstorming, subtitlu, clienti, cumparatori

Un headline bine gandit si bine scris inseamna un carlig cu o momeala de cea mai buna calitate. Daca ieri am vorbit despre magia cuvantului "gratuit", e cat se poate de clar ca nu ne putem baza intotdeauna pe acesta pentru a capta atentia clientilor.

In campaniile de e-mail, de cele mai multe ori, abonatii se plictisesc usor cand vad zi de zi aceleasi headline-uri trase parca la xerox. Tocmai de aceea trebuie sa le oferim zilnic ceva nou care sa ii convinga sa deschida newsletterul si, mai apoi, sa citeasca articolul si sa intre pe site.

Headline-urile se mai regasesc si la inceputul scrisorilor de vanzare sau a paginilor de prezentare a unor produse si trebuie sa indeplineasca acelasi rol amintit mai sus si sa il faca pe potentialul client sa isi doreasca sa afle mai multe informatii despre subiectul anuntat de headline.

Iata doar cateva dintre lucrurile de care e bine sa tinem cont atunci cand compunem un astfel de titlu:

1. Organizeaza un brainstorming. Scrie toate ideile care-ti trec prin cap, nu te opri sa le analizezi, nu te razgandi si umple foaia cu primele ganduri care se ivesc in jurul acestui subiect. Scrie cat mai multe headline-uri si incepe sa le editezi ulterior. Multe dintre acestea vor fi cat se poate de slabe, dar vei fi suprins sa descoperi ca altele vor fi cat se poate de bune.

2. Slefuieste headline-ul ales. Titlul pe care il alegi s-ar putea sa nu fie in intregime potrivit si sa mai lase loc de imbunatatiri. Daca-l ajustezi insa, il poti transforma in headline-ul ideal. In plus, daca mai ai spatiu, poti adauga si un subtitlu.

3. Vorbeste pe limba clientului. Asta inseamna sa nu folosesti in headline termeni de specialitate pe care ii inteleg doar cei din compania pentru care lucrezi.

4. Testeaza-ti titlul. Si nu doar o data. Chiar daca unor colegi de munca o sa li se para minunat, cel mai bine este sa ceri mai multe opinii si sa fii sigur ca obtii reactia dorita prin headline-ul ales.

Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016