Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Atributele brandului. Ai grija sa nu-ti scape vreunul

Tags: atributele brandului, dezvoltarea afacerii, brand, competitori, clienti, mesaj companie, valori companie

Atributele brandului constituie portretul robot al unui brand. Tin de miezul acestuia si de valorile pe care le transmite o companie. Sunt, daca vreti, acele caracteristici fizice si de personalitate ale brandului. Acestea se dezvolta prin imagine, actiuni si presupuneri si ajuta la crearea identitatii brandului.



Un brand puternic trebuie astfel sa aiba urmatoarele atribute:

- Relevanta: un brand puternic trebuie sa fie relevant, sa indeplineasca asteptarile clientilor si sa se comporte asa cum se asteapta acestia.

- Consistenta: un brand consistent presupune increderea clientilor in marca si un mesaj transmis de companie care nu se indeparteaza de valorile brandului.

- Pozitionarea corecta: brandul trebuie sa fie astfel pozitionat pe piata incat sa isi gaseasca locul potrivit in mintea cumparatorilor si sa fie preferat altor branduri.

- Durabil: sustenabilitatea unui brand face afacerea sa fie competitiva si o conduce catre succes.

- Credibilitate: un brand puternic face exact ce promite. Modul in care comunici ceea ce ofera brandul tau trebuie sa fie realist si sa nu incalce posibilitatile brandului.

- Originalitate: brandul trebuie sa fie diferit si unic. Ar trebui sa iti diferentieze afacerea pe piata si sa o faca vizibila in fata competitorilor.

- Atractivitate: un brand solid captiveaza si inspira. Clientii ar trebui sa fie atrasi de promisiunea pe care o face brandul si de valorile pe care compania le promoveaza.
    
Aceste atribute ale brandului fac diferenta intre o afacere care are toate sansele sa se dezvolte si sa cunoasca succesul si una care nu va reusi sa faca o diferenta pe piata. Atunci cand depunem eforturi in mod constant si avem grija sa respectam regulile obligatorii ale marketingului, inainte de a trece la drumurile care nu au fost inca pavate, prea putine lucruri ne mai pot impiedica sa ajungem acolo unde ne dorim cu afacerea noastra.

Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 4.75 din 5 - 2 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0