Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Campanie publicitara de exceptie: fructe crescute sub forma de cutie

Tags: campanie publicitara, campanii inedite, camp nectar, sigla, cutii de suc, fructe sub forma de cutie

Daca ar fi sa se dea un premiu pentru cea mai inedita campanie publicitara pentru sucuri naturale, compania Camp Nectar ar iesi cu siguranta castigatoare. Aceasta a reusit sa creeze un concept cu totul deosebit: fructe care au forma unei cutii de suc si sunt gravate cu sigla companiei.
A durat doi ani, ce-i drept, pana cand Camp Nectar a reusit sa ajunga la aceasta performanta, dar a meritat din plin. Imaginati-va lamai, guava, fructul pasiunii, papaya, mere, portocale, toate avand forma unei cutii de suc. Conceptul de suc natural 100% dus la extrem.
 
In spatele acestei campanii inedite se afla agentia braziliana AGE Isobar. Aceasta a realizat formele cutiilor de suc si le-a agatat in pomii fructiferi din Paranapanema, Sao Paolo. Cand pomii respectivi au rodit, fructele au preluat forma unei cutii de suc Camp Nectar.


 
Ce parere aveti despre aceasta idee? N-ar fi intr-adevar mai usor si mai sanatos sa bem sucul direct din fruct?
 














 
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016