Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Castigi clienti noi. Ce faci ca sa ii pastrezi?

Tags: promovare social media, marketing, relatii clienti, newsletter

Nu-mi respect intotdeauna propriile reguli. Nu mai vorbesc de regulile altora. In schimb, vi s-a intamplat poate sa fiti convinsi ca sfaturile pe care le dati sunt bune, dar sa nu le urmati. In timp ce incerc sa ii asigur pe altii ca eforturile permanente in online sunt rasplatite pe masura, eu nici nu mai stiu cand trece saptamana si uit sa mai dau vreun semn de viata.



Iar asta, cum stim deja, inseamna sa-ti pui singur bete-n roate. Nu am un program haotic, dar cand vine vorba de munca pentru blog am de ales intre cateva ore in weekend si circa o jumatate de ora zilnic. Pentru ca e foarte usor sa ti se dea programul peste cap atunci cand timpul tau liber nu e organizat, acea jumatate de ora ajunge mai mereu sa fie amanata de luni pana vineri cand deja se transforma in cele cateva ore de sambata.

Sunt insa unele principii de care trebuie sa tinem cont, cu program de postat si actualizat sau fara. Ca sa transformam un vizitator in client trebuie sa ii oferim acestuia ocazia sa ne descopere. Poate mergem noi si ii "vanam" pe alte site-uri sau in comunitati, poate incheiem parteneriate in online, cert e ca orice am face, trebuie sa fim prezenti si vizibili.

Mai departe, tine tot de noi sa-l ajutam pe vizitator (intotdeauna vazut ca un potential client) sa ne placa. Daca-i demonstram ca ne incadram in cercul sau de interes, al nostru e.

Mai stiti cantecelul sau poezioara cu "te-am vazut, ne-am placut, ce ramane de facut?". Preluam metafora si raspundem ca penultima etapa consta in a-l face pe vizitator sa aiba incredere in noi. Sa aiba incredere in companie si in produs pentru ca doar asa va avea incredere sa plateasca pentru ceea ce avem de oferit.

Mai departe, il convingem sa se aboneze la newsletter (doar e in interesul sau, nu-i asa?), il tinem la curent cu noutatile prin social media, ii prezentam ofertele, ii facem suprize de sarbatori si-i demonstram ca ne apreciem cu adevarat clientii.

Va trebui sa facem insa toate acestea fara ca noul client sa simta ca este agresat sau sa se sature imediat de noi. Asta inseamna ca nu ii trimitem articole similare, nu ii prezentam aceeasi reclama, nu il sufocam prin aceleasi oferte.

Stiu atat de bine cat de mult inseamna mentinerea unei relatii active intre client si brand incat imi promit ca de saptamana viitoare sa nu imi mai uit propriile sfaturi. Dar sunt sfaturi bune, sa stiti!

Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0