Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Promovarea prin social media este grozava, insa nu trebuie sa uitati de metodele clasice de marketing

Tags: promovare social media, mesaj de brand, promovare online, metode de marketing, strategii de marketing, promovare branduri

Daca metoda ta de promovarea a brandului se regaseste numai in mediul online, trebuie sa fii constient de faptul ca nu vei acoperi in totalitate masa de clienti actuali sau potentiali.
Ultimele studii efectuate de analisti arata ca 73% dintre persoanele de peste 18 ani utilizeaza frecvent platformele social media, insa antreprenorii nu trebuie sa uite de ceilalti 27%, care nu au acces la internet sau care nu il folosesc cu regularitare.

Pentru a atinge efectiv acesti clienti, va recomandam sa integrati in cadrul promovarii de brand si metodele clasice de marketing, printre care reclamele printate, panourile publicitare, marketing-ul direct, relatiile publice sau vanzarea personala.

Inca exista milioane de oameni care urmaresc emisiunile televizate, care citesc ziarul cand isi beau cafeaua si care asculta radio pe drum spre serviciu, iar aceasta reprezinta o audienta pe care nu trebuie sa o pierzi, mai ales ca stii exact momentul in care este indicat sa i te adresezi.

Asadar, va vom prezenta cateva sfaturi care sa va ajute sa va integrati  mesajul de brand atat in promovarea prin social media, cat si prin alte metode directe de marketing:

1. O parte dintre clientii tai fideli nu sunt fani social media

Asigura-te ca acorzi o mare importanta reclamelor TV sau printate care iti transmit mesajul de brand. De asemenea, este important sa investesti cat mai mult in persoanele care se ocupa cu vanzarea produselor tale, pentru ca acestea reprezinta eticheta ta principala! Generatia "baby boomers", formata din persoanele trecute de prima tinerete, reprezinta clientii tai cei mai vechi, majoritatea bogati si cu multa experienta in domeniu, care au nevoie de sercivii specializate de calitate pentru a crede in tine si in brandul tau.

2. Oamenii au neovie sa auda un mesaj in medie de 10 ori pentru a-l retine

Oamenii obisnuiesc sa se enerveze atunci cand o campanie este mult prea mediatizata si despre care citesc in ziare, o vad la TV sau pe panourile publicitare de pe strazi, insa un mesaj pe care il aud de foarte putine ori, nu va fi retinut niciodata. Din acest motiv, este indicat sa fii extrem de atent atunci cand iti alegi canalele de mediatizare, cat si audienta pe care iti doresti sa o atingi.

3. Oamenilor le place sa auda acelasi mesaj spus diferit

Studiile de specialitate recente arata ca majoritatea oamenilor moderni petrec in medie in jur de 4-5 ore in digital media, 4 ore la TV, o ora si jumatate ascultand radio, jumatate de ora citind ziare si reviste si 20 de minute cu alte tipuri de media. Asta inseamna ca antreprenorii au la indemana o varietate de metode prin intermediul carora pot ajunge exact la clientii la care isi doresc, in momentul in care isi doresc. Cu toate acestea, pe cat de mult le place utilizatorilor sa isi petreaca timpul in digital media, acestia obisnuiesc totusi sa petreaca aproximativ acelasi timp si cu metodele clasice de marketing, iar cu astfel de persoane trebuie sa apelezi la metodele de vanzare personala si relatii publice.

Autor: Ana Tudor


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016