Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cele mai iubite 19 companii din America

Tags: companii, consumator, satisfactia consumatorului, america, apple, colgate

Desi clasamentele facute de consumatori nu apar in situatia financiara, mai devreme sau mai tarziu, satisfactia clientului va decide soarta unei companii. Si avem exemplele extreme: pe de o parte, Apple se bucura de clienti devotati, dupa cum o spune si Indicele American al Satisfactiei Clientilor, pe de alta parte, numai simpla mentiune a numelor Time Warner si Bank of America este intampinata cu manie.
Indicele mai sus amintit clasifica companiile pe baza a mii de sondaje privind satisfactia consumatorului. In domeniile unde competitia este acerba, cum ar fi cel alimentar si textil, concurentele se dau si de trei ori peste cap pentru a-si face clientii fericiti si asta pentru ca nu au incotro.
 
#19 Mars, Incorporated
 
Indice de satisfactie: 85/100 (2010)
 
Creatorul celor mai faimoase batoane de ciocolata din lume - Snickers, Twix, Milky Way, Skittles si M&Ms - a obtinut un venit de 30 de miliarde de dolari in 2010 si, in 2009, a ajuns pe locul 6 in lista Forbes a celor mai mari companii private din America.
 
Compania este recunoscuta pentru tendinta de a fi secretoasa si pentru cat de bine isi formeaza managerii, alocandu-si de fapt si supranumele de "Mars — Cea mai buna scoala de business".
 
#18 Lexus
 
Indice de satisfactie: 85/100 (2010)
 
Cand echipa Lexus a decis sa redefineasca notiunea de lux, a facut-o atat de bine, incat s-a scris chiar si o carte despre cat de bine se pozitioneaza compania conform satisfactiei consumatorului.
 
La sfarsitul anilor 1980, Lexus a primit doua plangeri privind servo-directia. Fiind vorba de doar doua plangeri, compania putea sa le treaca cu vederea, dar, din dorinta de a depasi orice standard de servicii, Lexus au chemat in service toate masinile tip LS 400.
 
Cand masinile s-au intors la proprietarii lor, erau spalate, aranjate, aveau rezervorul plin si un cadou pe scaunul soferului.
 
#17 Dr. Pepper Snapple
 
Indice de satisfactie: 85/100 (2010)
 
In aprilie 2011, profitul pe primul trimestru al Dr. Pepper Snapple s-a ridicat la 114 milioane de dolari sau la 0,50 dolari pe actiune, depasind toate estimarile facute de Wall Street-Journal. 
 
In 2010, compania a elaborat un plan pe cinci ani de sustinere a protejarii mediului, sanatatii si bunastarii publice, a actelor caritabile si a etici locului de munca.
 
#16 Colgate-Palmolive
 
Indice de satisfactie: 85/100 (2010)
 
Timp de doua sute de ani, Colgate-Palmolive a produs si distribuit eficient sapunuri, detergenti si produse pentru igiena orala.
 
#15 United Parcel Service
 
Indice de satisfactie: 85/100
 
Indicele de satisfactie a consumatorului a crescut cu 3,5% fata de anul precedent.
 
#14 VF Corporation
 
Indice de satisfactie: 85/100 (2010)
 
VFC - cea mai mare companie de vestimentatie din lume - a avut un venit de 1,9 miliarde de dolari al sfarsitul primului trimestru din 2011.
 
Compania a anuntat recent ca va adopta Timberland (TBL) si familia acesteia de peste 30 de marci, inclusiv The North Face, Wrangler si Vans.
 
#13 Sara Lee
 
Indice de satisfactie: 85/100 (2010)
 
Inca din 1939, Sara Lee a devenit furnizor de mancare congelata sub sloganul "Nu tuturor le place orice, dar tuturor le place Sara Lee".
 
#12 Hershey
 
Indice de satisfactie: 86/100 (2010)
 
In calitate de cel mai mare producator de ciocolata din America de Nord, Hershey a fost criticat pentru lipsa sa de transparenta privind sursa de unde provine cacaoa folosita si incapatanarea adoptarii politicilor unui comert egal.
 
Cand spunem Hershey, spunem Nestle, Kit Kat, ouale Candbury si Twizzlers.
 
#11 Cadillac
 
Indice de satisfactie: 86/100 (2010)
 
Pentru a atinge maximul de satisfactie a consumatorului, locuitorii din Washington sau Oregon vor primi un an gratuit de garantie auto, daca vor cumpara, pana pe 2 septembrie, un produs GM din 2010, 2011 sau 2012.
 
Cand General Motors a declarat falimentul in 2009, Cadillac s-a distantat imediat de acest stigmat, stergand numele GM din toate reclamele si contractele.
 
In 2008, Cadillac a redus dimensiunea motoarelor unroa dintre masinile sale, atunci cand consumatorii au spus ca vor acest lucru.
 
#10 BMW
 
Indice de satisfactie: 86/100 (2010)
 
In luna mai a anului 2011, BMW a batut Audi si Mercedes la vanzari. Dupa criza financiara, BMW a investit in modele mai mici, Mini si X3, in urma cercetarii care a conchis ca proprietarii de masini prefera automobile mai mici.
 
#9 Apple
 
Indice de satisfactie: 86/100 (2010)
 
Strategia din spatele mega marcii este satisfactia consumatorului. Angajatii sunt formato sa se focalizeze mai mult pe servicii decat pe vanzari. Chiar si vestile proaste sunt tratate cu manusi, caci acestea nu sunt precedate de "din nefericire", ci de "din cate se pare".
 
In plus, este chiar distractiv sa mergi sa vizitezi si sa testezi gratuit produsele la unul din magazinele Apple, recunoscute pentru arhitectura lor interesanta.
 
Satisfactia consumatorului de produse Apple este la nivelul cel mai ridicat din ultimii 15 ani.
 
#8 Quaker (PepsiCo)
 
Indice de satisfactie: 86/100 (2010)
 
Pe masura ce se pune tot mai mult accentul pe mancarea sanatoasa, Quaker pluseaza si ofera produse din cereale integrale si cu mai putin zahar pentru a-si multumi consumatorii.
 
#7 Netflix
 
Indice de satisfactie: 86/100
 
Sunt cei mai tari pe nisa de inchiriere de filme. Stirea din 2011 ca Netflix intentioneaza sa se extinda pe pietele internationale a dus la o crestere a pretului actiunilor companiei.
 
#6 Clorox
 
Indice de satisfactie: 86/100 (2010)
 
Pentru a se implica in chestiunea protejarii mediului, Clorox a introdus o linie de produse ecologice inca din 2008.
 
#5 Mercedes
 
Indice de satisfactie: 86/100 (2010)
 
Dincolo de lux, Mercedes este cunoscut si pentru siguranta si durabilitate: a creat primele automobile cu frane pe toate cele patru roti.
 
#4 Amazon
 
Indice de satisfactie: 87/100 (2010)
 
La inceputuri, Amazon nu prea s-a bucurat de profit, dar strategia lor a inceput sa dea roade si, acum, compania domina piata. Dispune de logistica si infrastructura necesare pentru a furniza aproape orice produs vandabil.
 
Amazon foloseste datele arhivate despre consumatori pentru a recomanda produse, strategie preluata ulterior si de Netflix.
 
#3 H.J. Heinz
 
Indice de satisfactie: 88/100 (2010)
 
Infiintata in 1869, marca Heinz a devenit un fenomen datorita ketchup-ului.
 
In 2010, pietele nou racolate de Heinz, China, Indonezia, America Latina si Rusia, au generat peste 30% din cresterea totala a vanzarilor si 15% din vanzariel totale.
 
#2 Buick
 
Indice de satisfactie: 88/100
 
In 2010, Buick a introdus LaCrosse - o noua linie de vehicule premium, pentru a concura cu masinile de lux, ca Lexus, de exemplu.
 
Satisfactia consumatorului a ramsa constanta in ultima perioada.
 
#1 Lincoln
 
Indice de satisfactie: 89/100 (2010)
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016