Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Degeaba deschizi un magazin daca nu-l promovezi

Tags: publicitate, promovare brand, advertising, social media, dezvoltare brand, retail, magazin

Poate n-o sa-ti vina sa crezi, dar expertii in advertising spun ca e mai importanta promovarea unui brand decat deschiderea propriu-zisa a unui magazin. Daca ne gandim la ce aduce online-ul pentru retail, nu e greu de inteles.
Advertisingul de calitate o sa iti aduca o multime de cumparatori. Uneori chiar mai multi decat ai crede, asa ca va trebui sa ai grija la cat de mult promovezi. Si spun asta pentru ca recent a avut loc un eveniment de deschidere a unui nou spatiu pentru concerte, intamplare transformata intr-un fiasco total dupa ce cateva mii de oameni nu au mai incaput in cladire. Evident, promovarea a functionat, insa organizatorii concertului au numarat gresit.

Promovarea brandului presupune sa ii influentam pe cumparatori si sa ii determinam sa achizitioneze produsele noastre. In plus, advertisingul dezvolta o imagine pozitiva a brandului si creeaza imaginea pe care o dorim in mintea cumparatorului sau a potentialului client.

Metodele de promovare au ca obiectiv atragerea clientilor in magazin. Orice act de publicitate va trebui sa comunice in mod eficient un mesaj potrivit si sa se adreseze unui public tinta. Mesajul trebuie sa aiba impactul vizat scontat si sa suprinda audienta in mod placut.

Un brand care va avea un mesaj usor de memorat si o imagine puternica se va putea bucura de eficienta unor mesaje publicitare plasate in statiile mijloacelor de transport in comun, in apropierea salilor de cinema, in intersectiile aglomerate sau in orice alte zone in care traficul pietonal este crescut.

Mesajul trebuie sa fie simplu, concis si puternic in acelasi timp. Promovarea prin social media ofera astazi cele mai ieftine metode de atragere a cumparatorilor si de crearea a imaginii potrivite in mintea cumparatorului.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0