Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Fara colinde in reclame: O initiativa legislativa marca Victor Socaciu

Tags: colinde, initiativa legislativa, victor socaciu, reclame, romtelecom

Marile sarbatori de peste an sunt un bun prilej pentru a lansa campanii publicitare de sezon, pe acorduri muzicale specifice. Este un moment in care advertiseri indraznesc sa reintepreteze in stil propriu cantece traditionale, indragite si foarte populare. Deputatul Victor Socaciu vrea insa sa le taie anvantul.
In perioada in care Romtelecom a lansat poate cea mai memorabila campanie publicitara de sarbatori din cate a lansat pana acum, deputatul PSD Victor Socaciu a depus, la Parlament, o initiativa legislativa prin care se interzice folosirea in spoturile publicitare a bunurilor care fac parte din patrimoniul cultural national. Printre acestea se afla colindele vechi,  Ateneul Roman sau statuia poetului Mihai Eminescu.
Potrivit initiativei, spoturile publicitare difuzate de posturile de radio si televiziune nu trebuie sa nu foloseasca bunuri care fac parte din patrimoniul cultural national, mobil sau imaterial, asa cum sunt acestea definite in actele normative in vigoare, respectiv Legea 182 din 2000 privind protejarea patrimoniului cultural national mobil si Legea 86 din 2008 privind protejarea patrimoniului cultural imaterial.
Propunerea legislativa vizeaza practic modificarea Legii audiovizualului si introducerea acestei conditii in actul normativ.
In expunerea de motive, Victor Socaciu apreciaza ca elemente ale patrimoniului cultural sunt folosite in mod "abuziv" in spoturile publicitare, oferind drept exemplu cladirea Ateneului Roman, statuia poetului Mihai Eminescu sau un vechi colind romanesc. Deputatul sustine ca interzicerea folosirii acestora in spoturile publicitare ar contribui la protejarea patrimoniului cultural national, informeaza Medifax.  
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0