Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Romtelecom si GMP Advertising au creat reclama-colind

Tags: reclama, colind, sarbatori iarna, romtelecom, gmp advertising

Sarbatorile de iarna reprezinta un prilej grozav pentru a lansa oferte si reclame specifice, care vin sa ne aminteasca, printre altele, ca traim cea mai frumoasa perioada din an. Si cum in aer e iz de iarna si de colinde, brandurile se intrec in campanii aflate in trend cu vremea.
Poate parea putin ciudat ca un brand sa te colinde prin sticla plata a televizorului si totusi Romtelecom a indraznit, lansand de sarbatori o campanie specifica realizata impreuna cu GMP Advertising.
Campanie porneste de la doua cantece romanesti de sarbatoare foarte cunoscute si indragite de romani, care au fost adaptate intr-o maniera inedita pentru a se plia pe mesajul promotional al acesteia.
Pentru ca au fost identificate doua target-uri diferite, respectiv tineri necasatoriti si familii tinere cu copii, s-a mers pe varianta a doua spoturi distincte: unul mai dinamic si vesel ilustrand un grup coral si altul cu accente emotionale, avand-o in prim plan pe Cleopatra Stratan. Ambele clipuri au fost realizate de MultiMedia Est si au fost regizate de Alexandru Maftei.
„Ne-am gandit la aceasta campanie ca la o urare pe care sa o facem romanilor. Cand treci pragul unei case, de sarbatori, aduci cu tine cadouri si ganduri calde, naturalete si voie buna, asa cum Romtelecom a ales sa faca prin aceasta campanie”, se arata intr-un comunicat al GPM Advertising.  

Campania a debutat pe 7 decembrie si se va incheia in prima parte a lunii ianuarie 2012.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0