Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

McDonalds isi urca in cap iubitorii de animale

Tags: mcdonald's, pit bull, reclama, indignare, radio, kansas

La doar cateva saptamani dupa esecul campaniei de pe Twitter, McDonald’s reuseste iarasi sa starneasca nemultumire printre consumatori. De data asta, vinovata pentru noua samanta de scandal este o comparatie total neinspirata.
Asocierea cu bucluc a fost facuta in cadrul unui spot radio de promovare a produselor McDonald’s. Realizatorul acestuia si-a dorit sa ilustreze in mod exagerat de plastic cam ce insemana riscul unei alimentatii de tip fast-food. Drept urmare el a afirmat ca ingrijirea unui caine din rasa pit bull pe post de animal de companie este mai riscanta decat consumarea unui meniu McDonald’s.

Iubitorii de animale au fost, desigur, ultragiati si au reactionat imediat pe Facebook. Ei au creat o pagina de protest, „Pit Bull Against McDonald’s”, unde ii indeamna pe toti utilizatorii sa semneze o petitie online.
Desi reclama nu a rulat decat cateva zile, avand doar acoperire locala (in statul american Kansas), protestul online a adunat peste 11.000 de fani, iar boroboata McDonald’s a ajuns pe prima pagina a ziarelor.  
Pentru ca valul de multumiri a fost exprimat mai ales online, in mediile sociale, compania a utilizat acelasi canal pentru a anunta retragerea spotului radio si pentru a-si cere scuze.
„Remarca cu privire la pit bulli utilizata in reclama a fost insensibila. Ne cerem scuze. De indata ce am luat la cunostinta de aceasta, am solicitat promotorului local retragerea imediata a spotului. Data viitoare vom face o treaba mai buna. Nu dorim sa jignim pe nimeni cu reclamele noastre”, spun reprezentantii McDonald’s.
Dar scuzele par sa nu fie de ajuns in acest caz. Multi dintre fanii paginii de protest sunt de parere ca McDonald’s ar trebui sa faca unele donatii in contul organizatiilor care protejeaza rasa pit bull.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0