Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Nu e Star Trek, e McDonald's

Tags: mcdonald's, restauran, franta, familie, mcdo, big mac, copii

Un nou concept de design apartinand lui Patrick Norguet incearca sa reintareasca identitatea lantului de restaurante McDonald’s drept un spatiu de familie in randul francezilor, scrie FastCompany.com.
Franta si-a declarat in mod deschis iubirea pentru Le Big Mac, devenind numarul 2 in topul consumatorilor mondiali de McDonald. Pentru a fi sinceri, McD, asa cum il alinta francezii, a schimbat regulile jocului, pentru a-i atrage pe clientii nehotarati: isi ia majoritatea ingredientelor de la fermierii francezi si a dat drumul recent unui lant de 130 de McCafenele unde se cumpara espresso si produse de patiserie. Iar acum isi toaleteaza si interiorul, folosindu-se de gratiile unui designer parizian, Patrick Norguet.

Noua identitate este o incercare de redefinire a lui McDo ca restaurant de familie, si nu ca loc preferat de adolescenti, in special. Ceea ce inseamna ca spatiul va avea diverse module care sa acopere diverse functiuni sociale, dar si diverse stari. Un adolsecent grabit poate sa manance din picioare, dar o familie poate avea parte de tihna dorita intr-un alcov echipat ca un terminal din era digitala. Mamele pot avea grija linistite de prunci, caci apasa pe butoanele din apropiere, iar comanda le va sosi la masa.

Norguet foloseste predominant albul, punctat de culori indraznete, inclusiv rosu si galben, marca McDonald’s.
 





Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0