Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

O fatada in dar de la Margaritar

Tags: margaritar, zahar margaritar, concurs, spatiul de joaza, mesh

S-au cam dus vremurile in care marketingul autohton se rezuma la cateva afise sterse si un spot subtirel. Pe masura ce au adunat experienta, brandurile romanesti au prins si curaj, iar curajul le-a impins catre noi si suprinzatoare metode de expresie. Asa cum este cazul brandului Margaritar.
Din dorinta de a scapa de aspectul posomorat al cladirii in care ia nastere zi de zi, Margaritar, brandul de zahar cu cea mai mare notorietate pe piata din Romania, a decis sa dea fatada fabricii pe mana celor cu viziune si creativitate.

„Avem o fabrica. Ceva mare, foarte mare. E cel mai mare spatiu de productie, al celui mai mare producator de zahar din Romania. Ideea e simpla. Scoatem la bataie fatada principala, adica cel mai mare spatiu de joaca in care artii, treideistii, grafic dizainerii si oricine mai indrazneste, sa bage idei. Ceva placut ochiului care sa schimbe total fata fabricii noastre si care sa merite sa stea pe un mesh”, sta scris pe site-ul brandului.  

Iniativa a luat forma unui concurs intitulat „Spatiul de joaca” care beneficiaza de premii suficient de atragatoare: premiul I 1.500 euro, iar premiile II si III cate 600 euro.

Concursul se desfasoara la nivel international, in perioada 7 martie - 20 aprilie, iar obiectivul sau este de a obtine o grafica originala si surprinzatoare, care va fi ulterior imprimata pe un mash menit sa acopere fatada fabricii de zahar Agrana din judetul Roman, locul in care se produce zaharul Margaritar.

„Prin aceasta competitie ne dorim sa transformam fabrica de zahar de la Roman dintr-o cladire imensa cu aspect invechit intr-o priveliste "wow", care sa faca toti soferii de pe sosea sa intoarca capul si sa crezand ca nu vad bine peisajul din lateral”, spun organizatorii concursului.

Iata cum arata una dintre propunerile intrate deja in concurs:






Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0