Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Premiera in publicitatea romaneasca: prima reclama transmisa live

Tags: bergenbier, reclama live, stadion ilie oana, agentia fuse

Bere, fotbal si muzica clasica. Aduce a contradictie in termeni, nu-i asa? Si totusi, cele trei cuvinte descriu minimal ultima campanie publicitara a Bergenbier, o premiera absoluta pe piata de advertising din Romania.
Sponsor principal al Ligii I de Fotbal, Bergenbier si-a lansat ultimul clip publicitar odata cu inaugurarea stadionului Ilie Oana din Ploiesti, in fata a peste 15.ooo de spectatori. Acestia au avut ocazia de a asista la crearea primei reclame romanesti difuzata in timp ce este filmata.

Ce legatura au insa toate acestea cu muzica clasica? Ei bine, spotul publicitar a fost filmat pe acordurile ariei "Libiamo", din Traviatta de Verdi, in interpretarea lui Vlad Mirita si a Irinei Iordachescu.

Practic, evenimentul a marcat trei premiere autohtone: prima reclama transmisa live, prima aparitie a unor dansatori echipati cu lasere, dar si primul concert simfonic sustinut pe un stadion.

Reclama a fost transmisa in direct pe posturile Pro TV si Sport.ro, precum si pe 16 pagini web, aplicatii mobile si locatii digitale din Bucuresti si din tara.

Clipul poarta semnatura agentiei Fuse, parte a Omnicom Romania, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare de pe piata locala.

"Alaturarea Bergenbier cu fotbalul romanesc e o idee fireasca. Dupa 10 ani de sponsorizare a echipei nationale, a venit urmatorul pas, sponsorizarea Ligii I, cea mai importanta competitie intre cluburi din Romania. Inovaţia pe care am vazut-o in aceasta seara este de asemenea fireasca, pentru ca Bergenbier, de-a lungul timpului, a insemnat inovaţie. A inova si in domeniul publicitatii e un pas firesc, si de aici si promptitudinea cu care am spus da acestei idei geniale", a declarat Tiberiu Mercurian, director de marketing Bergenbier.
 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 1 comentarii

alpai 05-Oct-2011 13:31:56
Nu vreau sa fiu inteles gresit, dar la calibrul interpretilor (si aici vorbesc de valoarea lor) si importanta evenimentului, parca mai nimerit era o reclama la sampanie.

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0