Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Printuri romanesti de senzatie: Nominalizarile BestAds

Tags: print, festival, best ads, printuri romanesti, reclame romanesti

Desi nu beneficiaza de istoria si experienta de pe alte meleaguri, publicitatea romaneasca nu duce lipsa de frumusete, inteligenta si creativitate. Iar printurile nominalizate la cea de-a saptea editie a festivalului BestAds vin sa confirme acest lucru.
BestAds, singurul festival online de publicitate din Romania, este organizat de IQads la fiecare inceput de an pentru a aduce in lumina reflectoarelor cele mai originale reclame ale anului precedent.

Festivalul cuprinde 5 categorii: clip TV, coloana sonora, print, spot radio, campanie. Fiecare editie strange peste 11.000 de voturi si este alcatuita din doua etape.

In prima dintre ele, se propune shortlistul nominalizarilor pentru toate cele 5 categorii, singurele conditie fiind ca reclamele sa fie originale, realizate pentru piata romaneasca, si sa fi fost difuzate in premiera anul anterior. In etapa urmatoare, publicul alege din nominalizarile finale cea mai buna reclama din fiecare categorie, stabilind la final topul reclamelor romanesti din anul anterior.

Cea de-a saptea editie a BestAds a debutat asadar cu lista favoritilor pe fiecare categorie in parte. La sectiunea Print au fost selectate 15 lucrari, aparute in premiera in 2011 si realizate de catre agentii romanesti de publicitate. Iata-le!


Nume:
Umbra
Brand: Asociatia de Terapie Comportamentala Aplicata
Slogan: Don’t condemn him to a life of loneliness
Campanie: Constientizeaza autismul
Agentia: Mercury360
 

Nume
: Targa
Brand: Brigada Rutiera Bucuresti
Campanie: Daca BEI, NU CONDUCI
Slogan: Exista impresurari mai placute de a cunoaste pe cineva
Agentia: Mercury 360
 

Nume:
Dacia Service 24/7
Brand: Dacia
Campania:
Slogan: Dacia Service. Dedicated 24/7
Agentia: Graffiti BBDO
 

Nume:
Pompierul   
Brand: DaKINO
Slogan: Oricine are timp pentru un scurtmetraj
Agentia: G2 Romania
 

Nume:
Ah-Ha
Brand: Paduden
Slogan: -
Agentia: Tempo Advertising
 

Nume:
Si ieri si azi
Brand: Pepsi
Campanie: Si ieri si azi
Slogan: Din vremurile cand playlist-ul se improviza in aer liber
Agentia: Graffiti BBDO
 

Nume:
Eyeless
Brand: Politia Capitalei
Slogan: This is you while texting and driving
Agentia: Publicis
 

Nume:
Romana de Romania
Brand: Radio Guerrilla
Campanie: Romana de Romania
Slogan: Ar fi atat de greu, gen, sa nu mai folosim gen, in discutii, gen? Ne intrebam, gen.
Agentia: Propaganda
 

Nume:
Ghiocei
Brand: Radio Romania Muzical
Slogan: Primavara pe intelesul tuturor
Agentia: Ogilvy
 

Nume:
Star Wars
Brand: Renault Service
Campanie: Spoilers
Slogan: No surprises on your service bill
Agentia: Publicis
 

Nume:
Femeia de serviciu
Brand: Rienergy
Campanie: Continua sa continui
Slogan: Continua sa continui
Agentia: Propaganda
 

Nume:
Trupul se vindeca repede. Sufletul nu
Brand: Salvati copiii
Campanie: Asculta-i sufletul
Slogan: Trupul se vindeca repede. Sufletul nu
Agentia: Oma Vision
 

Nume:
Rochie        
Brand: Scoala bonelor
Slogan: Lucrurile mari se construiesc de mic
Agentia: Three
 

Nume:
Harta
Brand: Vespa
Slogan: -
Agentia: Three
 

Nume:
Roses
Brand: Vibrocil
Slogan: You miss out when you can’t breath in
Agentia: Saatchi&Saatchi
 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016