Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Putin cate putin sau teoria castigului la Cosmote

Tags: cosmote, campanie, putin mai bogat, blanuri, eshimos, manneken pis, implanturi

Exista o teorie in marketing care spune ca publicul este mai atras de concursurile cu unul-doua premii valoroase, decat de cele cu o multitudine de castiguri mai putin consistente. Asa se explica puzderia de case, masini si vacante de 5 stele pe care brandurile le ofera sub si pe capace. Dar, la fel ca si regulile, teorile sunt menite a fi ignorate. Macar asa, de dragul diversitatii.
Desi nu diverisificarea este scopul sau principal, cea mai recenta campanie realizata de Ogilvy pentru Cosmote se remarca tocmai datorita acestui fapt. Echipa creativa si-a dorit sa gaseasca un element surprinzator si in acelasi timp perfect verosimil. Ceva care sa rezoneze cu modul in care oamenii privesc de obicei lucrurile. Si l-a gasit in cele din urma in ideea de constanta, in conceptul de castiga cate putin in fiecare zi si nu totul deodata.

Numita sugestiv “Poti deveni putin mai bogat in fiecare zi”, campania isi propune sa le prezinte clientilor Cosmote o oferta mai speciala. Prin activarea optiunii MINI au de sansa de a castiga zilnic premii in bani, dar si smartphone-uri si tablete de ultima generatie.

"Desi majoritatea oamenilor viseaza la un premiu care sa permita retragerea pe o insula tropicala, vor fi mereu tentati sa minimizeze riscul si sa participe la un concurs care ofera mai multe sanse de a ramane cu ceva concret la sfarsitul zilei. Campania nu vorbeste despre o promotie care te poate transforma peste noapte in posesor de yacht, ci despre o promotie la care poti castiga constant, putin cate putin. Cat sa-ti poti implini acele mici placeri la care visezi de multa vreme", spun cei de la Ogilvy.

Campania se desfasoara in perioada martie-aprilie 2012 si este promovata atat prin animatii outdoor, postere si flyere, cat si printr-o serie de 4 spoturi TV grozav de amuzante. Iata-le!

Blanuri  


Manneken Pis   


Implanturi   


Eschimos
 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016