Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Campania de vanzare: reguli pentru un text bun

Tags: imagine, continut site, canal comunicare, campanie de vanzare, public-tinta

Atunci cand lucram in online nu o sa vindem niciodata numai prin imagine. In putine cazuri dispunem de timpul si bugetul pentru a face rost de elementele vizuale dorite, fie ca vorbim de fotografii, spoturi TV sau diverse alte elemente care tin de vizual.
Aproape intotdeauna vom avea nevoie de un indemn, de un ultim impuls care sa ii faca pe potentialii cumparatori sa achizitioneze de la noi si nu de la concurenta.

In primul rand, va trebui sa le atragem atentia tot prin continut. Tonul pe care il folosim trebuie sa fie cel potrivit, iar canalul de comunicare va trebui sa fie, de asemenea, cel potrivit. Modul in care ne adresam trebuie sa tina cont de profilul publicului nostru. Astfel, atunci cand identificam ceea ce declanseaza o reactie din partea acestora, fie ca vorbim de o vanzare sau de alt tip de feedback, vom sti ce fel de continut ii motiveaza si ii antreneaza in discutii sau in actiuni de tipul achizitie sau participare la un eveniment.

Atrage-i prin continut si fa-i sa revina pe site-ul tau. Fie ca oferi informatii de valoare, fie ca folosesti un ton amuzant, valoarea pe care o are continutul site-ului tau trebuie sa fie cea care stabileste nivelul de angajament al vizitatorilor.

Multe dintre articolele pe care le oferi trebuie sa le reaminteasca acestora si de produsele tale, de servicii sau de brand.

Elementele din site vor fi urmarite in permanenta. Vei vedea astfel ce ii atrage pe acestia cel mai mult la pagina ta, ce ii face sa decida daca sa cumpere sau nu un produs si ce parte de continut se numara printre zonele cele mai des vizitate de pe site.

Informatiile pe care le obtii de pe urma acestui comportament in online te ajuta sa creezi o campanie de succes care va include atat elemente vizuale, cat si o parte de continut creat special pentru un public-tinta al carui profil a tinut cont si de factorii de mai sus.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0