Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Mituri despre publicitatea si confidentialitatea online: Cum raspunde Google criticilor sai

Tags: mituri, google, publicitate, confidentialitate, microsoft

Recenta modificare a politicii de confidentialitate a Google a starnit discutii, controverse si supozitii care mai de care mai fistichii, atat in spatiul online, cat si in afara lui. Dar mai presus de toate, a starnit un val de speculatii, alimentat din plin chiar de catre concurenta.
Toate acestea i-au adus insa pe cei de la Google la capatul rabdarii. Asa ca s-au pus pe demontat mituri vechi de cand lumea online sau cat se poate de proaspete. Miturile despre publicitatea si confidentialitatea online au luat forma unui post pe blogul Google, datat 1 februarie 2012. Iata ce spune acesta:
Mit: In 2011, Google a castigat 36 miliarde dolari vanzand informatii despre utilizatorii sai. (Fairsearch)

Fapt: Google nu vinde, nu schimba si nu inchiriaza datele personale ale utilizatorilor. Advertiserii pot plasa reclame targetate in functie de cuvintele cheie cautate pe Google si pot apela la serviciile publicitare ale Google bazandu-se pe date anonime, precum locatia accesarii sau website-ul vizitat.
Mit: Modificarile aduse politicii de confidentialitate a Google fac mai dificila exercitarea de catre utilizator a controlului asupra informatiilor personale. (Microsoft)  
Fapt: Reglementarile privind controlul confidentialitatii datelor nu s-au schimbat. Punct. Utilizatorii nostri pot: sa editeze sau sa stearga istoricul cautarilor, sa editeze si sa stearga istoricul vizualizarilor pe YouTube, sa foloseasca multe dintre serviciile noastre de inregistrare si de anuale a inregistrarii, sa utilizeze Google Dashboard si Ads Preferences Manager pentru a vedea exact ce date sunt colectate si pentru a decide cum sa fie utilizate, dar si sa apeleze la optiunea de sterge informatiile proprii din sistem.
Mit: Google isi modifica politica de confidentialitate pentru a face datele colectate despre utilizatori mai valoroase pentru advertiseri. (Microsoft)

Fapt: Marea majoritate a produselor pe care Google le personalizeaza nu au nicio legatura cu reclamele, ci vizeaza imbunatatirea serviciilor oferite utilizatorilor. Astazi, un utilizator al Google poate adauga imediat o intalnire in Calendarul pe care il punem la dispozitie, atunci cand primeste pe adresa de Gmail un mesaj despre o intalnire sau poate accesa Google Docs din cadrul email-ului.
Mit: Google iti citeste email-ul. (Microsoft

Fapt: Nimeni nu citeste email-urile utilizatorilor. La fel ca majoritatea furnizorilor de servicii email, computerele Google doar scaneaza mesajele pentru a scapa de spam si virusi sau pentru a oferi reclame care sunt relevante pentru utilizatori.  
Mit: Aplicatiile Google nu sunt sigure si nu sunt certificate. (Microsoft)

Fapt: Aplicatiile Google sunt certificate chiar pentru utilizare guvernamentala tocmai pentru ca sunt sigure.  
Mit: Modificarile aduse politicii de confidentialitate a Google pun in pericol informatiile guvernamentale. (SafeGov.org)

Fapt: Noua noastra politica de confidentialitate nu modifica in niciun fel intelegerile contractuale, care au inlocuit intotdeauna politicile de confidentialitate pentru companii.
Mit: Abordarea Microsoft in privinta securitatii datelor este mai buna decat cea a Google. (Microsoft)

Fapt: Noi nu judecam politicile altora in materie de confidentialitate si securitate a datelor. Dar, in acest sens, avem instrumente de varf precum Privacy Dashboard, Ads Preferences Manager si toate optiunile la care utilizatorii pot apela pentru a detine controlul asupra informatiilor. Nu am facut decat sa simplificam toate acestea pentru a fi mai pe intelesul utilizatorilor. Pe de alta parte, Microsoft nu ofera posibilitatea de a detine controlul asupra informatiilor si nici nu ofera un panou de control in acest sens. Intreaga lor politica de confidentialitate se rezuma la sintagma „informatiile colectate prin intermediul serviciilor Microsoft pot fi combinate cu informatiile provenite de la alte servicii Microsoft”.   
 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0