Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

5 motive pentru care Facebook ar putea intoarce si celalalt obraz

Tags: facebook, google+, confidentialitate, oameni

Se prea poate ca Facebook, cea mai populara retea de socializare, sa aiba peste 700 de milioane de utilizatori, dar rapoartele Inside Facebook arata ca incepe sa piarda fani in tarile unde s-a lansat: numai in Statele Unite reteaua a ramas vaduvita de 6 milioane de conturi.
Nu, Facebook nu da inapoi, ci creste in continuare, dar la un nivel mai putin spectaculos. Rata medie de crestere a fost de 20 de milioane de utilizatori noi pe luna anul trecut, dar a picat la 13,9 milioane in aprilie si 11,8 milioane in mai. Trendul descendent continua.
 
Ce inseamna asta? Nimic sau totul. Utilizatorii s-au saturat de retea, iata o ipoteza de lucru. Daca e asa, ce-i enerveaza cu adevarat? 
 
1. Politica privind confidentialitatea 
 
Riscule ste mare sa-ti pierzi increderea in cineva care-si schimba des punctul de vedere, dupa ce a facut o promisiune. Facebook este un serviciu care isi tot schimba termenii si conditiile de utilizare. Oamenii devin confuzi si neincrezatori.
 
Este un pic nelinistitor faptul ca, pe conturile noastre, apar reclame bine targetate, potrivite dorintelor si nevoilor noastre.
 
Da, e adevarat ca ne putem pierde confidentialitatea informatiilor oriunde am fi pe internet, dar raul este cu atat mai mare, daca suntem amagiti sa intram pe un site superb si sa semnam ceva la care nu ne-am fi asteptat: furnizarea de date profitabile pentru marketeri. 
 
2. Schimbari frecvente de layout
 
Schimbarile nu sunt intotdeauna binevenite, unii oameni simtindu-se ofensati chiar si inchizandu-si conturile. Reactia poate sa nu fie una imediata, conturile nu sunt anihilate imediat, dar raman inactive.
 
Gradul, interesul se stinge, mai ales cand inactivitatea pe Facebook inseamna interactiune reduda cu prietenii din lista. Se ajunge intr-un cerc vicios, caci lipsa de entuziasm a unei persoane nu-i face pe ceilalti sa n-o mai contacteze, ceea ce accentueaza distanta fata de Facebook.
 
3. De la nou la rasuflat
 
Cand a aparut Friendster, toata lumea era incantata de noile caracteristici pe care le oferea site-ul. Reteaua de socializare a devenit, peste noapte, un fenomen, si a atras un volum impresionant de trafic. A fost depasita de MySpace, care, la randul ei, a pierdut in fata Facebook.
 
Fiecare platforma s-a straduit sa aduca ceva in plus fata de cele anterioare. MySpace s-a concentrat mai mult pe muzica si distractii decat Friendster, iar Facebook a oferit posibilitatea de a contrui noi aplicatii si tertilor, in loc sa-i limiteze la aplicatiile proprii, asa cum facea MySpace.
 
A ajuns Facebook in etapa in care utilizatorii ei asteapta ceva nou? 
 
4. Complexitate: functionalitate vs. caracter prietenos fata de utilizator
 
Daca putem alege intre o reclama cu cateva butoane si uuna care ne poate ajuta sa facem ajustari de detaliu, ce alegem? Sa fim sinceri, depinde de preferintele individuale. Dar, in general, majoritatea oamenilor nu se indreapta spre lucruri prea complicate, mai ales cand nu au timp sa invete caracteristicile suplimentare. Problema: Facebook pare a deveni din ce in ce mai sofisticata, cu fiecare schimbare adaugata.
 
Odata ca niciodata, era usor sa interactionezi pe Facebook. Toata lumea stia instinctiv ce sa faca: actualizarea starilor, incarcare de poze, postari pe perete si acea functie de "poke". Azi, suntem tentati cu o gramada de activitati. Spam-ul si-a facut aparitia.
 
5. Aparitia lui Google+
 
Daca Facebook si-a trait traiul si si-a mancat mailaiul, e foarte bine ca a venit Google+. Dupa cum probabil ati auzit deja, Google+ este un nou serviciu de socializare care ofera un nivel mai profund de interactionare intre membrii comunitatii. O caracteristica interesanta este "Hangout" care le permite utilizatorilor sa initieze conversatii, pe chat sau pe video chat, cu mai multe persoane, in acelasi timp. Facebook nu ofera asa ceva, ceea ce ar putea sa fie calcaiul lui Ahile.
 
Criticii spun ca doar mimeaza Facebook, dar este promovata ca un produs cu totul nou.
 
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0