Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cum mentii audienta crescuta pe Facebook

Tags: social media, fan page, plan social media, dezvoltare afacere online

Pagina pe care o creezi pentru afacerea ta pe Facebook este ca un spectacol aflat permanent in miscare. Imagineaza-ti fan page-ul ca scena unui teatru de papusi.


Bineinteles, tu esti papusarul asa ca este esential sa stii de ce sfori sa tragi pentru ca papusile pe care le manuiesti sa isi joace rolul cat mai bine si sa obtina aplauze din partea spectatorilor.

Si vrei, nu-i asa, ca la final de spectacol, publicul tau sa fie incantat si sa isi doreasca sa revina sau sa cumpere de la tine orice ai tu de oferit.

Am spus sfarsit de spectacol, dar tocmai precizasem ca aceasta desfasurare de actiuni in social media nu se termina niciodata. Inainte de a spera ca Facebook iti va aduce succesul in afacere, trebuie sa stii ca social media ocupa timp si necesita atentie.

Nu este suficient sa iti amintesti din cand in cand sa postezi cate un link. Oamenii pe care ai reusit sa ii aduci pe pagina ta trebuie sa fie antrenati in discutii, sa fie convinsi in mod indirect sa transmita mai departe pagina ta, sa fie incantati de continutul afisat de tine pe pagina etc.

Sunt lucruri pe care trebuie sa le facem in mod continuu daca ne dorim rezultate eficiente. Oamenii uita foarte usor de o pagina pe care o descopera astazi doar pentru ca la fel de usor vor gasi in aceeasi zi alte cateva pagini care li se vor parea interesante sau nu.

Intrebarea este astfel cum ii aduci inapoi si cum ii mentii pe pagina ta? Informeaza-i si capteaza-le atentia prin diferite metode!

Nu uita ca nu te adresezi unor potentiali clienti, ci unor oameni care se asteapta sa primeasca de la tine ceva nou. Iar acest nou poate sa fie atat util, cat si relaxant.

In social media ai ocazia cea mai potrivita de a trece dincolo de brand si de a te apropia de oameni. Un nume nu mai este doar un nume si capata si chip! Si stim deja ca oamenii au incredere in alti oameni, nu in simboluri si nume de domeniu.

Mult succes!



Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0