Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Facebook iubeste reclamele: Site-ul le dedica si pagina de logout

Tags: facebook, reclame facebook, pagina logout, reclame logout

Sustinuta aproape in intregime de reclamele pe care le vinde, Facebook cauta mereu sa-si extinda serviciile de gen. Dar dupa Sponsored Stories si Premium Ads, compania face un salt catre ceva cu totul diferit.
Daca pana acum reteaua lui Zuckerberg incerca sa convinga companiile ca merita sa socializeze intr-un spatiu virtual, acum se adreseaza direct celor care isi doresc o reclama cu impact rapid, pe un site accesat zilnic de milioane de utilizatori.  

Pentru asta, Facebook isi daruieste pagina de logout oricarui advertiser care este dispus sa plateasca o suma consistenta pentru ea. Acest gen de reclame sunt uriase – ocupand cea mai mare parte a paginii web – sunt foarte ochioase si similare bannerelor traditionale. Pe de alta parte insa sunt si foarte scumpe, apropiate ca pret de spatiul publicitar disponibil pe pagina principala a Yahoo, YouTube sau MSN.

Mai exact, pretul pentru ocuparea paginii de logout este de 700.000 dolari pentru o singura zi. Dar acest tip de reclame nu sunt disponibile ca atare, ci vin la pachet cu reclame premium specifice site-ului de socializare si pe care utilizatorii le vad in fluxul lor de stiri.

Noile reclame reprezinta un alt gen de abordare a publicitatii pe Facebook , diferita fata de cea centrata pe unitati publicitare de mici dimensiuni bazate pe datele si interesele utilizatorilor. Ele aseaza practic compania lui Zuckerberg intr-o competitie directa pe acest segment cu Yahoo, AOL, Microsoft si Google.

In ciuda pretului piperat, sunt cateva companii care si-au cumparat pentru o zi pagina de logout a Facebook. Bing, de exemplu, a fost prima companie care a avut o astfel de reclama. De asemenea, Ford a postat in premiera pe pagina de logout a Facebook cel mai recent spot al sau.  

Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0