Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Fenomenul Ignorati anuntul/ Skip This Add

Tags: marketing, youtube, publicitate, reclame

In publicitate, nu exista audienta captiva. Oamenilor le este mai usor ca niciodata sa se separe de experientele care nu le sunt pe plac. Ceea ce, din nefericire, nu se poate spune si despre sedinte...
YouTube a codificat aceasta teorie cu butonul de „Skip This Ad” care apare pe reclamele ce ruleaza inainte de continutul pe care ti-l doresti cu adevarat sa-l vezi.

Intr-un anume fel, miscarea reintareste ideea ca reclamele sunt o intrerupere neavenita. Pare ca spune: „Stim ca esti obligat sa te uiti la reclama asta, dar mai ai de asteptat 5... 4... 3... 2... 1 secunde pana sa o poti inchide”.

Cu alte cuvinte, ii provoaca pe publicitari sa creeze reclame atat de bune, incat toata lumea sa vrea sa le vada. 

In orice caz, nimanui nu-i place implementarea YouTube, asa ca netul este plin de solutii pentru a trece peste vizualizarea reclamelor cu totul. Iata si doua dintre ele: apasa F5 sau instaleaza Firefox si Adblock plus add-on. Vei scapa de toate reclamele, nu numai de cele pe Youtube.
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016