Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Modificarea Twitter, la mana utilizatorilor

Tags: twitter, jack dorsey, schimbare twitter, feedback, social media

Cred sincer ca pentru a reusi in orice domeniu trebuie sa vrei sa fii in permanenta mai bun. Si mai cred ca asta este una dintre caracteristicile celor care, pe langa talent, au si constiinta a ceea ce completeaza un om de succes. Pentru ca succesul are o mie de definitii, insa dorinta de a fi mereu mai bun nu lipseste din niciuna dintre acestea.
Tocmai de aceea, cand Jack Dorsey, cel care a infiintat Twitter, a intrebat utilizatorii "Ce putem sa face pentru a imbunatati Twitter?" aceasta convingere legata de drumul succesului mi-a fost reconfirmata. Dorsey stie cat de important este sa ii implici in munca ta pe cei carora le este destinat produsul finit. Si mai stie ca poti profita intr-o masura uriasa de implicarea acestora.

Reteaua de 200 de milioane de utilizatori poate fi astfel criticata public de cei care isi petrec aici minute bune din zi. De la infiintarea sa in 2006 si pana in prezent, reteaua si-a imbunatatit versiunea veche, a adaugat posibilitatea de raspuns la tweet-uri, a marit numarul limbilor straine in care poate fi folosit Twitter, a inceput sa vanda reclame, si-a creat un blog de advertising si a adaugat reclame asociate contului de Twitter.

La inceputul acestui an, Twitter si-a imbunatatit din nou designul si a actualizat sistemul prin care utilizatorii pot gasi oameni pe care sa ii urmareasca in retea.

Utilizatorii nu au asteptat si o a doua invitatie si s-au ingramadit sa ii trimita sugestii lui Jack Dorsey la doar cateva momente dupa ce acesta a postat anuntul prin care dorea sa stie cum ar putea sa fie imbunatatit Twitter, din punctul de vedere al celor care il folosesc.

Multi dintre cei care si-au exprimat doleantele i-au cerut lui Dorsey sa mareasca viteza de functionare a retelei, in vreme ce alti utilizatori isi doresc sa existe o mai buna filtrare a tweet-urilor pe care le urmaresc zilnic.

Chiar daca o astfel de strategie merita felicitata, ramane de vazut daca va fi dusa pana la capat. Orice feedback astfel primit ar trebui folosit la maximum. Daca Dorsey isi doreste mai mult decat o propaganda prin care sa lase impresia utilizatorilor ca tine cont de parerea lor, va profita de recomandarile si cerintele celor datorita carora Twitter continua sa existe.

Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0