Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Social media la putere: Raspunsul Gap la mesajele rasiste

Tags: marketing, advertising, gap, campania gap, comunitatea sikh

Arsalan Iftikhar, editor senior la The Islamic Monthly, a postat pe contul sau de Twitter si pe cel de Facebook imaginea unui perete de la metroul din New York cu o reclama Gap in care apare actorul sikh Waris Ahluwalia. Sloganul acesteia fusese schimbat din "Make Love" in "Make Bombs", adaugandu-se si mesajul "Nu ne mai conduceti taxiurile".


A doua zi, Gap a trimis imediat mesaj pe Twitter dorind sa afle locul unde este afisat posterul vandalizat, parte a campaniei sale de sarbatori „#MakeLove” care foloseste modele cat mai variate.

Dar asta nu a fost tot. Compania si-a schimbat coperta contului cu o poza de-ale lui Ahluwalia, pentru a-si demonstra sprijinul.


 
Reactia lor a fost intampinata cu entuziasm si de cei din comunitatea sikh, si de musulmani deopotriva. Mai ales ca a fost extrem de rapida. Unii membrii din comunitatea sikh au initiat o campanie „Thank you, Gap”, pentru a-si demmonstra aprecierea fata de includerea modelului sikh, sustinand ca au ajutat la cresterea notorietatii comunitatii in moduri pe care aceasta nu si le-ar fi putut permite niciodata. 
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016