Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Webinar de succes in 5 pasi simpli

Tags: organizare webinar, webinarii, oferta, participanti webinar, succes webinar

Webinariile au inceput sa fie organizate cu multi ani in urma cand unii specialisti in marketing au incercat sa foloseasca traficul din online pentru a-l transforma in vanzari. Ulterior, ideea a prins astfel ca astazi un webinar construit in mod eficient poate sa aduca o crestere semnificativa a vanzarilor.


Potrivit Marketing Profs, exista o reteta care garanteaza succesul unui webinar si rezultate care sa reprezinte vanzari remarcabile:

1. Fii credibil.
2. Creeaza un subiect interesant.
3. Creeaza continut de calitate.
4. Trimite o oferta.
5. Trimite un e-mail dupa webinar.




1. Fii credibil

Tine cont de faptul ca atunci cand inviti pe cineva la un webinar, ii ceri practic sa iti acorde o ora din timpul sau. Chiar daca webinarul este gratuit, pentru persoana respectiva acea ora poate costa mult. De exemplu, ii poti cere unui om de vanzari sa se opreasca din munca timp de o ora sau unui director ocupat sa renunte la o ora pe care ar putea sa o petreaca alaturi de copiii sai.

In functie de audienta selectata, credibilitatea in online poate creste in 6 pana la 8 saptamani. Ai nevoie de un e-book pe post de momeala si de mostra pentru ca publicul sa vada ceea ce ai de gand sa oferi ca informatie in timpul webinarului. Un astfel de e-book le va demonstra, totodata, ca stii despre ce vorbesti.



2. Creeaza un subiect interesant

Cele mai multe webinarii sunt despre produsele sau serviciile pe care le detine compania si nu despre problemele si nevoile audientei.

De exemplu, daca produsul tau este un software pentru companii, titlul webinarului ar putea fi "Cinci cai prin care sa cresti profitul companiei tale". Asta poate sa ii entuziasmeze pe participantii la webinar mult mai mult decat "Cum iti poate ajuta afacerea software-ul nostru".



3. Creeaza continut de calitate

Am mai dezbatut si inainte acest subiect si stim ca in marketing acesta a devenit deja o regula de aur. Problema dezbatuta trebuie exprimata foarte clar. De exemplu, in cadrul webinarului cu tema "Cinci cai prin care sa cresti profitul companiei tale", vorbeste despre cum un profit mic impiedica dezvoltarea companiei si limiteaza posibilitatea de a crea produse noi.

In momentul in care audienta a inteles termenii problemei, ofera solutia trecand la cele cinci cai sau la sectiunea de "Cum sa..." a webinarului.

Pentru a le mentine captata atentia, foloseste studii de caz care demonstreaza cum alte companii au reusit datorita solutiilor oferite de tine. Procedand in acest fel vei reusi sa ii faci pe participanti sa isi imagineze cum si vietile lor s-ar putea imbunatati.

In cele din urma, vinde-le oferta in circa 7-10 minute. I-ai convins deja ca exista o problema, dar ca exista si solutia. Iar aceasta e in mainile tale.



4. Trimite o oferta.

Poti afisa un link (cu trimitere spre pagina cu oferta ta) pe ultimul slide al prezentarii tale pe care participantii il pot accesa daca sunt interesati de oferta. Daca webinarul a fost bun, aceasta tehnica va aduce vanzari.

Cu toate acestea, daca unii dintre participanti nu acceseaza acel link la momentul respectiv din motive diverse, ii poti pierde pentru totdeauna. Asa ca, imediat dupa sfarsitul webinarului, trimite-le un e-mail cu link-ul respectiv.



5. Trimite un e-mail dupa webinar (follow-up)

In zilele si saptamanile urmatoare, pastreaza legatura cu toti cei care au participat la seminar. Cand scrii un nou articol pe blog, anunta-i prin e-mail sau ofera-le gratuit noul raport pe care l-ai intocmit. Procedand astfel te vei asigura ca la noul webinar vei avea garantat niste participanti si nu va trebui sa pornesti din nou de la zero.


Aveti alte recomandari pentru organizarea unui webinar de succes? Astept cu interes impresiile voastre.




Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0