Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Dramatism de milioane. De vizualizari

Tags: televiziune, tnt, drama, belgia, clip, vizualizari youtube

Clipul video al unei cascadorii de marketing pusa la cale de postul de televiziune TNT in Belgia a creat o adevarata furtuna pe internet, devenind o amenintare pentru cea mai vizionata reclama din toate timpurile, respectiv “The Force” de la Volkswagen care are aproape 53 milioane de vizualizari pe YouTube.
Filmuletul “A dramatic surprise on a quiet square” a fost vizualizat de aproape 23 milioane de ori si a beneficiat de 3.3 milioane de share-uri in doar cateva zile. Imaginile au fost lansate pe 11 aprilie pentru a anunta lansarea noului post TV TNT Drama.

Intregul concept cu priza la public i se datoreaza agentiei Duval Guillaume care a plasat in mijlocul unei piete circulate din Belgia un buton rosu si un panou cu mesajul “Apasati pentru a adauga dramatism”. Cei care s-au supus indemnului si propriei curiozitati au avut parte de o portie dubla, ba chiar tripla, de dramatism: sirene, accidente, batai condimentate cu impuscaturi si o motociclista imbracata doar in lenjerie intima.

Nebunia din strada si din vazul lumii se finalizeaza linistitor cu un mash pe care sta scris “Doza ta zilnica de drama”, alaturi de care regasim numele brandului ce se face vinovat de actiunea teatrala.  

TNT este o televiziune americana creata de Ted Turner si detinuta, in prezent, de Turner Broadcasting System. TNT s-a lansat in 1988 cu difuzarea celebrei productii cinematografice "Pe aripile vantului". In 2001, televiziunea s-a repozitionat devenind un post centrat pe seriale si show-uri TV si luandu-si sloganul "We Know Drama".
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0