Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Inedit in marketingul romanesc: Flanco transforma Black Friday in Black Week

Tags: flanco, black week, black friday, campanie de marketing

Romanii au prins intr-atat gustul reducerilor ocazionate de asa–numita Vinere Neagra, incat unul dintre marii retaileri autohtoni s-a gandit ca evenimentul se poate recrea si chiar extinde. Asa s-a nascut Black Week sau Saptamana Neagra.
Flanco da drumul reducerilor intr-o campanie de marketing absolut inedita, prima de acest gen de pe piata romanesca. Incepand de pe 22 martie, vreme de 6 zile, peste 2.000 de produse din reteaua magazinelor Flanco vor avea discounturi de pana la 50%. Mai mult, toate produsele care nu fac obiectul reducerilor Black Week, vor beneficia de reduceri cuprinse intre 3 si 10%. 
Initiativa organizarii Black Week vine ca urmare a succesului deosebit inregistrat de Black Friday in noiembrie 2011, insa Flanco estimeaza vanzari mult mai mari fata de anul trecut, cam de trei ori mai mari. 

De asemenea, se asteapta ca, in perioada promotiei, traficul in magazine sa se ridice la 450.000 de vizitatori.

Campania Black Week are ca mecanism principal aplicarea unor reduceri semnificative de pret, in vederea stimularii apetitului de consum al clientilor, intr-o perioada nu tocmai favorabila sectorului electroretail. 

In ceea ce priveste categoriile de produse care vor inregistra cele mai bune vanzari in cadrul Black Week, vedete vor fi televizoarele LCD, notebook-urile, tabletele, masinile de spalat, combinele frigorifice, aparatele foto si aspiratoarele.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0