Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum se gandeste strategia de marketing corecta?

Tags: strategie marketing, strategia de marketing, marketing, strategii de marketing

Domeniul marketing-ului s-a schimbat in mod dramatic in ultimii ani, modificarile avand impact puternic si strategiile fiind din ce in ce mai complexe. De la prima reclama publicata si pana in prezent, cateva aspecte au ramas neschimbate.
Prima reclama publicata a fost intr-un ziar local. Un fermier si-a vandut vaca prin intermediul unei reclame simple. Chiar daca domeniul marketing-ului a devenit mult mai dinamic, reguli de baza exista si iata o parte dintre ele:

1. Strategia de marketing se gandeste in functie de nisa in cadrul careia ne dezvoltam.
Este esential sa ne plasam cu serviciile si produsele oferite in cadrul unei nise clare, pentru a avea o audienta-tinta bine conturata. De caracteristicile consumatorilor ideali depinde si maniera in care ne vom proiecta strategiile de marketing.

2. Strategia de marketing trebuie gandita prin prisma beneficiilor oferite consumatorilor. Concentrati-va pe beneficiile produselor si serviciilor existente in portofoliu, si nu pe caracteristicile acestora.

3. Strategia de marketing este gandita cu armele de marketing pe masa de discutii. Trebuie sa stiti clar ce canale veti folosi pentru ca mesajul sa isi atinga tinta. Veti folosi flyere, brosuri, social media, blogging, evenimente caritabile?

4. Cifrele conteaza mai mult decat ne imaginam. Multi considera bugetul ca fiind un element decisiv care sa te ajute sa gandesti o strategie de marketing perfecta. De ce? Simplu! Pentru ca nimeni nu vrea sa investeasca intr-o strategie de marketing si sa ramana fara capital de infuzie la mijloc de drum. La fel, nimeni nu doreste sa investeasca bani in mod necontrolat, fara existenta unor masuratori clare. Se poate sa infuzionam sume uriase de bani in eforturi de promovare in cadrul retelelor de socializare si acestea sa nu se converteasca in profit. Asa ca trebuie sa stim ce obiective avem, sa fie tangibile si sa putem sa le atingem cu eficienta.


Mult succes si marketing de top!


sursa foto: www.sxc.hu
Autor: Maria Nicutar


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 1 comentarii

Adrian Popescu 14-Feb-2013 14:12:56
Trebuie gindita bine in orice caz pentru ca OAMENII VOR SCOATE FOARTE GREU BANI DIN BUZUNAR SA MAI CUMPERE TOATE PROSTIILE ORDINARE DIN COMERTUL ASTA NENOROCIT PLIN DE PRODUSE STRAINE SCUMPE SI CHIMIZATE .

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016