Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Afacerea ta depinde de pozitionarea corecta a brandului pe piata

Tags: pozitionarea brandului, pozitionare excesiva, marci, pozitionare confuza, strategie marketing

Putem sa ne imaginam o harta a preferintelor consumatorilor sau, mai bine zis, o scara. Pozitionarea brandului se refera la locul pe care il ocupa produsul nostru printre preferintele consumatorilor. Mai exact, tine de motivele care ii determina pe consumatorii-tinta sa aleaga brandul nostru inaintea altora.



Pentru a ne asigura astfel ca produsul nostru trece inaintea altor marci, trebuie sa avem in vedere cateva aspecte:

Este brandul nostru unic si se distinge in mod vizibil de competitie?
Este reprezentativ pentru nisa?
Se potriveste tuturor pietelor indiferent de zona geografica?
Brandul nostru inseamna produse unice si adecvate?
Ajuta compania sa isi atinga obiectivele financiare?
Influenteaza in mod pozitiv dezvoltarea companiei producatoare?
Poate fi distribuit in mod eficient si neintrerupt catre clienti?

Brandul isi creeaza astfel un loc distinct pe piata, iar avantajele care il diferentiaza de alte marci trebuie sa fie cat se poate de evidente in mintea potentialului cumparator. Pozitionarea brandului ii transmite cumparatorului ce vrea sa reprezinte pentru el, ce beneficii ii aduce si ce insemnatate capata pentru acesta.

O incadrare eficienta a brandului directioneaza strategia de marketing explicand detaliile brandului, caracteristicile unice si asemanarea cu brandurile competitive, reusind in acelasi timp sa evidentieze si motivele pentru care cineva ar trebui sa cumpere si sa foloseasca brandul respectiv.

Trebuie sa fim insa atenti la erorile de pozitionare a brandului care sunt:

a) pozitionarea bazata pe o singura caracteristica;

b) pozitionarea ineficienta;

c) pozitionarea confuza;

d) pozitionarea excesiva.


Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0